O téhle závadě XVS 1100 jsem už něco zaslechl, nikdy mě nenapadlo,že by se to mohlo stát i mě. Už delší dobu jsem měl pocit, že není něco v pořádku s kardanem. Měl jsem to i rozebraný ,ale na nic jsem nepřišel. Občas se ozývaly takové divné zvuky jindy nic. Hlavně když ze strojem jezdila manželka. Po té nehodě jezdí vysloveně defenzivně,hodne brzdí motorem. Při brždění motorem se to projevovalo nejvíc. Stalo se mi to v Praze jel jsem pod nuselákem asi 40km /h a najednou se ozvalo klepání a začalo to celým srojem škubat. Zastavil jsem na nic jsem nepřišel. Řekl jsem si že zajedu do Yamahy, bylo to za rohem. Když jsem se znovu rozjel bylo to v pohodě do doby než jsem přivřel plyn. Jel jsem tedy pořád pod plynem a nebo jsem vyřadil. Přestal mi ukazovat tachometr. V Yamaze se s tim technik projel a potvrdil,že mi prasknul kardan na výstupu z motoru. Motorka sice zůstala pojízná protože to prasklo až za tisícihranem který pohyb přenáší - na závitové tyčy zajišťovací matice kloubového kříže. Jak se to tam zamlelo tak to urazilo i čidlo tachometru a pškodilo to pár věcí kolem. Poškozený díl se prodává pouze s protikusem (oba kusy jsou jeno katalogové číslo) a stojí 11300,- a na to aby se to dalo vymontovat se musí vyndat a rozpůlit celý motor. (Jenom těsnění vyjdou tak na 3tis + ty další díly co se odporoučely) Jednoho klukaZdenda co už to řešil to vyšlo na njakých 27tis za díly + 8tis za práci. No tak jsem dojezdil. Díly si pokusím poshánět levněji v USA a pak se uvidí co dál...
Vlastník | Křesťan | |
---|---|---|
Vloženo | 30.9.2007 | |
Aktualizováno | 15.9.2014 | |
Zobrazeno | 20 946x |