PROFIL MOTORKY

Jawa 350/639 Chopper (1996)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Icezz
Vloženo 18.1.2011
Aktualizováno 1.5.2013
Zobrazeno 6 948x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8


Vloženo: 01.06.2012, Uskutečněno: 01.06.2012, Stav tachometru: 28800 km, Zhlédnuto: 11x


Jelikož motor v poslední třetině otáček se jeví jako tupý, rozhodl jsem se vyřešit tento problém.V podstatě se na 4500 ot. /min. sekne a víc nebpude. Po čtení různých diskusí jsem usoudil, že by to mohli býti dvě věci - předstih, nebo karburátor. Mám VAPE MZ04 a tam předstih nijak moc seštelovat nejde a je to takové nepřesné. V podstatě se tam ohýbá pouze rotující plíšek, přidělaný na klice místo původní vačky. Seřídil jsem to tedy dle schématu a víc se s tím zatím zabývat nebudu. ¨
Více nadějí právě vkládám do karburátoru Jikov 2928, protože poslední třetinu otáček u tohoto karburátoru ovlivňuje hlavní tryska a já tam mám tu nejmenší č. 92, která se na trhu prodává. Mám ještě trysku s č. 100, ale tu tam dávat nebudu, protože už by toho paliva bylo moc a musela by se tam dát clonka, což zbytečně zabraňuje průtoku paliva. Koupil jsem tedy další trysku č. 95. Namontování jednoduché, karbec se nemusí ani sundat, pouze se povolí přechodka sání a karburátor se otočí, vyšroubuje se dno plovákové komory a zde jsou dostupné tři trysky, znichž hlavní je ta největší :), kterou vyměníme. Smontování jednoduché opět. S touto operací jsem vyměnil ještě brzdovou kapalinu, brzdové destičky a odvzdušnil přední brzdu. S tím odvzdušňováním jsem si hrál dobrou hodinu, než jsem přišel na ten správný postup :). Hned jsem to šel vyzkoušet kolem baráku v montérkách, ale výsledek byl řekl bych stejný...Pak jsem si ale navlík motohadry a jel kousek dál, abych ohřál motor. Po cca pěti km jsem začal choppříkoví nakládat. Výsledkem jsem byl velmi příjemně překvapen a ani jsem si nevšiml po příjezdu domů, že mám za sebou 200km. Maximální kroutící moment se posunul na 4000 ot. / min. a celkově se rozsah otáček, kde pěkně táhne, zvětšil. Zkoušel jsem jezdit po hlavních, vedlejších, vesnicích atd. a musím říct, že mi to velmi vyhovuje na všech typech lokalit. Už není tolik cítit ta ztráta výkonu po výměně sekundárního hnacího kolečka, jestli vůbec.

Ještě uvažuji o změně zapalování na imsoft - protože je možné připojit jej na počítač a ladit předstih dle otáček. Je to velké lákadlo, ale zase je toho více co se může rozbít...U VAPE MZ04 je to pouze snímač za 300Kč, který mám nový.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Nutná repase po bouračce v Rakousích

    Milý deníčku... :-) No nic nebudu se sáhodlouze rozepisovat, takže krátce. Po bouračce v Rakousku, kdy jsem se svojí Jawkou zhotovil pár salt, jsem byl nucen udělat pár nutných oprav, neboť Jawka šla krapet nakřivo. J

    Typ: Oprava
    Vloženo: 19.08.2021
    Uskutečněno: 19.08.2021
    Komentářů: 1x
  • Ještě poslední nezrenovovaná část... krk řízení...

    Milý deníčku :-) - tak dnes jsem dokončil repasi poslední části motorky na kterou jsem ještě nesáhl a to je krk řízení. Nyní mám nakrouceno skoro 50000 a udělal jsem už všechno. Vlastně bych to ani nedělal nebýt zásadn

    Typ: Oprava
    Vloženo: 14.05.2017
    Uskutečněno: 14.05.2017
    Tachometr: 485000km
    Komentářů: 1x
  • Nový motor...

    Dlouho jsem do deníku nepsal a stalo se toho hodně :-). Tedy milý deníčku... loni jsem zadřel motor. Stalo se tak zadřením ložisek na středu klikové hřídele. Proč? Nevím, ještě jsem to nerozebral. Každopádně je to čas

    Typ: Oprava
    Vloženo: 13.10.2014
    Uskutečněno: 01.10.2014
    Tachometr: 40200km
    Komentářů: 3x


TOPlist