Takže nadešel čas vyměnit píst a jelikož bylo na motoru najeto cca 30 000 a po rozebrání motoru bylo zjištěno že je tam píst ještě z výroby, tak bylo jasné že do válce poputuje opět píst od výrobce...od Yamahy. Byl sice dražší, ale myslím že dobrá volba. Můžete se zde podívat, jak vypadá píst z DTčka po 30 000km. A opět musím říci, že Yamaha je prostě držák !
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Takže konečně jsem se dostal k tomu abych sem vložil moji další úpravu a to pořízení pancéřových brzdových hadic. U pump jsou červeno modré hliníkové koncovky a u třmenů jsou stříbrné ocelové.
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 13.01.2012 |
Uskutečněno:
| 13.01.2012 |
-
Tak konečně mam kotouče namontované.
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 30.03.2010 |
Uskutečněno:
| 30.03.2010 |
-
Tak konečně už sou doma. Brzdové kotouče Goldfren doplněné o brzdové karbon-keramické destičky Brembo.
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 27.03.2010 |
Uskutečněno:
| 27.03.2010 |
Ano byl dělaný i výbrus, když už, tak všechno a pořádně . Takže byl kupován výbrusový rozměr pístu.
a co výbrus ?? nechal sio dělat ?