alp vůbec nechtel startovat běžel jen na jeden válec přestal fungovat sytič nezvedli se otáčky byli pod tisíc i s plnym sytičem misto bežnejch 2000 rpm prskalo to střílelo do saní a do výfuku měl jsem to třikrát v servisu poprvy to byli ucpané karburátory ucpané trysky hlavní tryska volnobežné kanálky a sytičové kanálky a to vše bylo ucpané takže ti karbecy na tom meli taky podíl protože sevisák řikal že to snad nikdo nikdy nedělal a ani bych se nedivil ten čudla přede mnou na tom nedělal nic i takoví jsou mezi námi svíčkama to nebylo protože byli dobry ale co tak se vymenili když u to bylo rozdělaní delalo to pořád tak moto tam zůstalo pak že byla voda v benzínu tak nalily novej a mysleli že to bude v pohodě a nebylo tak to tam zase zůstalo chudák už taky nevěděl co s tim je a pak volal že to už funguje že byla prasklá podtlaková hadička že si jí všimly tak zkoukli a vyměnily i ostatní hadičky preventivně a závada odstraněna přisávalo to vzduch a pak to takhle prskalo střílelo a šlo na jeden válec protože ti hadičky jsou kolem obou karburátorů a jak jsou ruzně ohnutí a tak se vymenily a světe div se už to funguje sytič krasně vyjede tak jak má 2000rpm a moto jede jak vyměněné takže už je zavada odstraněna
Vlastník | alpiniště | |
---|---|---|
Vloženo | 23.11.2010 | |
Aktualizováno | 26.11.2020 | |
Zobrazeno | 7 097x |
taky mi to sem tam prisavalo pres hadicky ci kompenzator. Chvili mi to trvalo nez jsem na to prisel.
Je to neprijemne nyni si uz davam pozor
no co jsem se natrápil a motorka taky chudák malá a taky chudák peněženka
Tak to je fajn že už je to v poho mě to na ER5 než jsem nechal vyměnit všechny hadice ucpávalo trysky pořád...už jsem byl nešťastný