V souvislosti s montáží KN filtru došlo k přílišnému ochuzení směsi, motorka byla línější, slabší. Znát to bylo v rychlostech na 80km/h.
Na plný plyn ve vyšších otáčkách motorce došel brzy dech a snížily se i dosahované max. rychlosti ve stoupáních i na rovině.
Skvělá byla spotřeba asi o 20% nižší.
Původní hlavní tryska vel. 88 byla vyměněna za náhradu vel. 96 .
Originál Keihin to tedy rozhodně není... Tryska je jiných tvarů, šly také dost z tuha našroubovat. Co chtítza cenu 52,- Kč kus .
No-name trysky však fungují dobře . Motor jde ve vyšších otáčkách mnohem lépe za plynem, lépe se vytáčí do vyšších otáček, má znatelně větší sílu. Co to udělá se spotřebou ukáže čas.
Možná by to sneslo ještě trochu větší obohacení směsi v max. otáčkách, ale to už je spíš na odborné seřízení za použití diagnostiky.
Výměna trysek je snadná záležitost, stačí sundat sedlo a kastlíky. Pak už jsou karburátory dobře přístupné a není je nutné z motoru sundávat.
Vlastník | AlešT. | |
---|---|---|
Vloženo | 25.5.2008 | |
Aktualizováno | 28.8.2018 | |
Zobrazeno | 48 703x |
Trysky jsem kupoval na internetu. Do vyhledávače jsem zadal např.: keihin M5.
A pak už jen vybíral z odkazů prodejce...
Taky by mě zajímalo kde se dají koupit trysky, potřebuju hlavně emulzní trubici
Odkud jsi koupil ti trysku, děkuji.