Daelim VT 125 (2000)

Aktualizováno 20.2.2015

3 Dny v Českém ráji

Vloženo: 31.08.2011, Uskutečněno: 31.08.2011, Zhlédnuto: 26x

Do konce prázdniny zbývali tři dny a to si zasloužilo něco mnohem lepšího než sedět v kanclu v práci. Takže jsem v robotě řekl, že mě tam uvidí nejdříve 2. záři a své drahé polovičce nakázal sbalit si věci na tři dny do tankpaku. Miláčkovi seřídil ventily, vybral banku, teda spíš z banky a čekal na magické datum 29. srpna.
Nastal den D. Ze skříně jsem vytáhl stan, z peřináče spacák, nabalil tři tryčka, plavky, kraťasi, kartáček a to vše naskládaldo druhé části tankpaku. Jenže to by nebylo pravé dobrodružství, kdybych nezjistil, že mi něco chybí. Tentorkát něco opravdu potřebného...včera jsem ztratil někde řidičák. Ještě, že bylo půl osmé ráno. No což, vydal jsem se tedy na magistrát nahlásit ztrátu. Potvrzení o ztrátě v kapse, prachy ve šrajtofli, věci v brašnách i tankpaku a drahá polovička za mnou. Motor chytne na cvrnknutí. Ještě se stavujeme pro benzín. Tak, teď tedy můžeme opravdu vyrazit.
Nabíráme směr Říčany, Úvaly a dál jsem nevěděl. Měl jsem sice napsané města, ale ty nebyli nikde na směrníkách ačkoliv to byly ty větší. Takže se jede hezky postaru podle citu, protože mi přítelkyně vyndala mapu. Nakonec najdu směrník na Starou Boleslav, aspoň něco. Projíždíme Čelákovice, Brandýs nad L. a tady naś to nažene na dálnici. Sice jsem chtěl po okreskách, ale bez mapy a s bolavou zadnicí přítelkyně, jsem zvolil jednoduší variantu dálnici. Ta nás doveda až do Mladé Boleslavy a dál po okreskách na Mnichovo hradiště. Nutno podotknout, že motorka plně naložená ve dvou jela bez remcání neustále 100kmh. Jsou dvě hodiny a začínáme mít hlad. Když konečně dojíždtíme do Kláštera u Mnichova hradiště, vidíme restauraci u hl. silnice. Zastavíme, že si dáme něco k snědku. Polední menu za 69kč,-- Smažený květák s brambory a gulášová polévka. Docela dobré, až na suché brambory a bez možnosti tatarky. No což, zaplatíme a jedeme do kempu Koupaliště Klášter. Vyloženě doporučuji ( osoba 50Kč,-- stan 35Kč,-- moto 15Kč,--)velký bazén cca 30m, hloubka až 3m. Hezky u lesa, málo stanů,teplé sprchy v ceně a i tam vařej za slušné peníze. Postavíme stan a jdu se podívat do místního Coopu, cca 150m od kempu. Lidské ceny, prostě paráda. Večer koupáníčko, možnost pinkpongu, kuželek,fotbálku, fotbalu. No my si uděláme u stanu oheň a jdeme spát.
Najeto 150km.

Po chladné noci, příjde relativně krásný den. Vstáváme v 11:30, dojdeme do Coopu pro snídani a večeři. Posnídáme a vyrazíme na Drabské světničky. Asi 10minut cesty. Krásný výhled na skály. Nechám stát dole motorku, koukneme na kopeček co se musí vyjít a už slapeme lesem do skal. Hezká cesta, chládek, ale pak příjdou schody. Radši nepočítat, ale ten výšlap stojí za to. Jdeme mezi skalamy a pořád šlapeme výše. Konečně jsem nahoře na Světničkách. Nádherný výhled do okolí. Uděláme pár fotek, trvá nám asi hodinku a půl než to celé vyšlapeme i prohlédneme. Razíme směrem dolů. Rychle skočit na mašinu, protože už jsou skoro čtyři. jedeme na zříceninu Valečov. Dole na parkoviště nechám dvacku za mašinu abychom se mohli jít podívat nahoru k hradu, kde zjistíme, že se za vstup na zíceninu platí vstup. Sice 20kaček, ale pro nás zbytečné. Uděláme foto a jedeme hledat místo kde bychom dali pozdní oběd. Slušnou restauraci najdeme až v Mnichove HRadišti. Zvlášní nikde ve vesnicích nevařej. Ale zato tady to stojí za to. Výborný smažák, hranolky, tatarka, kofola no super. Je šest hodiny. Razíme směr camp, vykoupat se v bazénu, rozdělat oheň, opéct buřty a okolo 11večer do srpch a spát.
Najeto cca 40km.

Poslední ráno prázdnin. Zase chladná noc. V kempu jsme už jen my a mísntí pán co tu stanuje asi celé léto. Opět půl dvanácté. Rychlá snídaně,sbalit věci a vyrazit domů. Není čas, oba pospícháme, abychom si nachystali veci do školy a vklidu stihli udělat poslední resty z prázdnin, takže volím cestu po dálnici až do Prahy. V Mnichově Hradišti najíždím na dálnici a sjíždím vpodstatě až u Zbraslavi. Doma dáme oběd, já si vyházim věci z motorky a vezu miláčka domů. Tam i zpět opět po dálnici, ale co, motorka to zvláda na výbornou. Pořád si drží svojí stovečku, takže jsme rychlejší než kamiony a to nám stačí. Takhle pro mě končí prázdniny, ale ty tři dny stály za to.
Rád se do těch končin a do toho kempu vrátím příští rok, zase aspoň na tři dny.

Za celou cestu žádná porucha, žádné stagnování prostě paráda. Najeto cca 264km.