Preventivně jsem vyměnil svíčky a spíše z národní hrdosti použil české: BRISK NAR14YC. Časem přidám jak se chovají a co vydrží.
Vlastník | Bert-Jawatesty | |
---|---|---|
Vloženo | 25.7.2011 | |
Aktualizováno | 8.3.2012 | |
Zobrazeno | 22 464x |
Vlastník | Bert-Jawatesty | |
---|---|---|
Vloženo | 25.7.2011 | |
Aktualizováno | 8.3.2012 | |
Zobrazeno | 22 464x |
Preventivně jsem vyměnil svíčky a spíše z národní hrdosti použil české: BRISK NAR14YC. Časem přidám jak se chovají a co vydrží.
V ČMN vyšel článek o mojí motorce s optimistickým závěrem. Opis článku najdete na mých stránkách: www.jawatesty.cz
Typ: | Oprava |
---|---|
Vloženo: | 03.10.2011 |
Uskutečněno: | 29.09.2011 |
V pátek 19.8. jsme vyrazili s manželkou do Ledče nad Sázavou na "Melechovský okruh" . Tentokrát už s funkčním počítadlem kilometrů. Vyjížděli jsme za světla, ale cestou padla tma. Světlo svítí pěkně, ale co je fakt skvěl
Typ: | Sraz |
---|---|
Vloženo: | 01.09.2011 |
Uskutečněno: | 20.08.2011 |
Tachometr: | 3280km |
Dnes jsem se dostal k montáži tlačítka ovládání digitálního ukazatele (celkové kilometry, denní kilometra, čas jízdy, možnost nastavení průměru kola). Vybral jsem drobné kulaté tlačítko a umístil ho do pravého sdruženého
Typ: | Montáž doplňku |
---|---|
Vloženo: | 16.08.2011 |
Uskutečněno: | 16.08.2011 |
Komentářů: | 2x |
Ahoj. Přesně to jsem z téhož důvodu udělal také. (V 10.tis. km byly NGK stále jak nové). Akorát já jsem použil Brisk NAR14YS (stříbrná elektroda). Něco jsem s nima najel a krátce na to mi jedna odešla... Ale bylo to v rámci kontroly, ne za jízdy. Takže teď jezdím na jednu stříbrnou a jednu měděnou. Žádný rozdíl jsem nepozoroval. Fotku jak vypadaly svíce po pár tisících km mám. Jsou trošku do černa očuzené, řekl bych že je to vlivem bohaté směsi, než studenou svíčkou. Spokojenost, měnit svíčky už za jinou značku nebudu.