Honda VTR 1000 SP2 (2002)

Vlastník babynek
Vloženo 7.11.2008
Aktualizováno 8.8.2011

Slováč 8h endurance

Vloženo: 08.08.2011, Uskutečněno: 03.07.2011, Zhlédnuto: 30x

Na tento závod jsem se začal těšit už ve chvíli kdy to kluci od Racetrack oznámili. Trošku mě mrzí, že účast Čechů byla tak malá. Protože za ty peníze dostat 2 dny klasického ježdění a pak ještě 8h endurance bylo prostě super.
Já měl trošku trabl s vejfuckama, protože jsem si je nechal opravit u RP tuning, ale bylo to tak tak. díky Luborovi a jeho kolegovi z okolí Prostějova. Jinak bych byl bez laufů :). Montáž proběhla až druhý den ráno a trošku jsem se musel popasovat s objímkami. Krapet jsem je měl i přetočené v mezisvodech, takže jsem je nějak dopasoval :).
Počasí a předpovědi nebyly velice přívětivé, ale "Dážďový tien" celkem i zafungoval :D.
Přijeli jsme ve čtvrtek v noci, prakticky jsme nestihli ani vybalit akorát Puškin si postavil stan. Mílek a Suza už byli na místě. Já s Veru jsme si raději ustlali v autě.
Celou noc foukal nárazový vítr a pršelo. Ráno to nevypadalo moc dobře, ale jak se blížil začátek, přestalo pršet a díky větru začala trať i depo rychle osychat. Jinak vítr nás trápil celé 3dny. Nakonec na to doplatil Puškinuv stan. :)
Tréninky byly fajn, začali jsme "honit časy" a užívali si. Půjčil jsme si od Mílka i nové nahříváky a je to něco k zamyšlení na příští rok :D.
V sobotu jsme odjeli večer kvalifikaci, po které jsme skončili třetí od konce s časem 2:33.519. Nicméně pro 8h endurance je postavení na roštu pro nás výletníky bezpředmětné :).
Já zjistil po dojetí druhé části kvalifikace, že mi to po 3 kolech začalo divně brzdit. Po dojetí jsem zkouknul brzdové desky a krapet mi zmrzl úsměv na rtech. Bohužel je musím vyměnit. Sebou jsme měl jen už jeté desky a po konzultaci jsem nechtěl riskovat tak dlouhý závod. Takže jsem upaloval večer do prodejny co je na okruhu a desky tam byli, ale jen za eura (kartu nebral). Zachránili mě kluci z Racetracku, že mi rozměnili a tak jsem druhý den ráno stihl vyměnit desky a nachystat se na závod.
Startovali jsme ve složení: Mílek (RSV 2007), Suzu (RSV 2003), Puškin (R1 2003) a má maličkost s SP2 :). jo a a taky nemůžu zapomenout na náš catering Veru, která se o mě příkladně starala a měl jsem vždy nachystaný teplý čajík .
Počet jezdců byl na klidnější tempo, času mezi jízdami bylo celkem dost.
Večer před závodem za námi přišli kluci z Rikimoto, jestli bychom s nimi nesdíleli box. Což při nákladech cca 300kč/os byla dobrá nabídka. Takže jsme sbalili párty stan a vše jsme přesunuli do boxů. Hodně nám to ulehčilo konečné balení a byl to i dobrý komfort.
Kluci z Rikimota jeli jen ve dvou a za to mají teda můj obdiv. Taky si zažili své chvilky při přezouvání :).
Takže start proběhl bez problému, na startu byl Puškin a Suzu mi podržela moto :). Počasí bylo takové nijaké. Proto jsme Mílka přesvědčili, ať si přezuje na Mokré (měl dvě sady ráfků). Chudák kluk si to přezul ještě asi 3x :D.
Suzu nastoupila po Puškinovy a bohužel měla pád, nic se jí skoro nestalo, jen pár odřeni a to bylo důležité, po malé opravě moto naskočila zpátky do sedla a byla náš klíčový hráč při oznámení Wet Race :). Počasí vydrželo skoro 6h, pak začalo jemně poprchávat, ale ještě se neleskla zadní kola a gumy drželi stále solidně. Zajel jsem do depa a vyjel na trať Puškin, který mel slicky, ten musel jít dříve z tratě, protože začalo už pršet víc. Jelikož zrovna měl opět Mílek nasazené suché, tak jsme na trať vyslali Suzu s drážkovýma klasickýma Sportmaxama, která měl úkol vydržet na trati, než Mílek přezuje. Povedlo se celkem rychle a tak šel na trať Mílek na mokrých. Zbývali cca 2h do konce, jelikož by to Mílek sám neutáhl, tak jsem rychle sundal disky a pádil jsem si je nechat přezout za Slovákem, který mě obral o 16 éček :-/. Tak druhé přezutí jsem teda ještě neměl. Stihl jsem to tak do půl hoďky a šel jsem pak střídat Mílka, mezitím začalo pršet už fest. Největší problém byl po 3 horizontu v pomalé levé, kde bylo docela dost vody. Na posledních cca 40min jsem šel na trať já. Za poslední prachy na čipu jsem si dolil benzín a vyrazil jsem na trať. Gumy fungovaly perfektně a začal jsem dost zrychlovat (na vodě a na mokrých pneu se mi celkem daří) :). Nejlepší čas jsem si na vodě dal cca 2:46 (to byl první čas na suchu v pátek :)).
Můj best byl 2:32:902 na suchu. Motorka, ale nebyla úplně v cajku, v pomalých zatáčkách jsem se s ní pral a dost jsem ztrácel. Rychlé úseky byly v klidu.
Tak 4 kola před koncem jsem zjistil, že mi svítí hladové oko, už to nemělo cenu zastavovat a jen jsem na boxovku signalizoval, že mám málo benálu. V boxech préj nastal zmatek a rychle se chystala Mílkova motorka s Puškinem, protože Mílek už byl převlečen. No já hodně zpomalil a šetřil drahocenné mililitry. V posledním kole, jsem se držel jednoho němčoura a při nájezdu na poslední horizont, kdy jsem viděl, že na časomíře svítí samé nuly, tak jsem zatáhl ještě s vidinou jednoho předjetí za plynovou rukojeť. V poslední dlouhé vracečce před cílem mi motor zhasl ...v hlavě mi to začalo urputně pracovat. Už jsem se viděl jak dotlačuji motorku do cíle po vlastních. Nicméně po narovnání motorky na cílovce se motorka ještě na poslední doušek benzínu zapálila a já jsem stihl vytočit 1 a 2...s mega úlevou jsem projel cílem a cca 15m za ním motorka kompletně chcípla :D ... Do depa jsem pak dojel za jásotu teamu na odtahovce a to bylo poprvé, kdy mi to vůbec nevadilo :D. Skončili jsme na pěkném 16. místě.

Tady report od Suzu:
www.motorkari.cz/moto-uzivatel/
a tady od kluků z Rikomota ;)
www.rikimotoracing.cz/clanky/Slovakiaring.doc

ješte galerii od nás ;)
babynek.rajce.idnes.cz/Slovac_endurance_1.7-3.7.2011/
galerie od Racetracku:
www.racetrack.cz/galerie/slovakiaring-8h-endurance/

• Prochcaný most

Nechal jsem se překecat na dvoudenní okruhové jezdění v Mostě a budu na to asi dlouho vzpomínat . Jeli jsme pěkně nabalení - 3 motorky na vůzku a plná Octávice věcí po našem národním tankodromu skrz celou republiku. Už

Vloženo: 11.04.2011
    Uskutečněno: 13.09.2010
  • Slovakiaring Suzukibandit Racetrack 12-13.7.2010

Tak maly report ze Slovace . Zacalo to v nedeli rano, kdy jsem si vyzvedl od kolegy dodavku a jel jsem se nabalit. Zminuji to pro to, ze jsem udelal jednu z peknych blbosti, ktere me budou pekne dlouho srat. Jelikoz j

Vloženo: 22.07.2010
    Uskutečněno: 12.07.2010
  • Konečně spolu ;)

Taaak konecne jsme se my dva sesli a dali jsme nejakou delsi jizdu. Domluva byla asi behem 5min v patek po sichte. Krapet bylo dusno, ale to nas nemohlo odradit. Trasa vedla zase na Opavu-Bruntal-Rymarov(Skritek)-Sumperk