PROFIL MOTORKY

Suzuki TL 1000S (1997)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník mr_toshi
Vloženo 12.11.2007
Aktualizováno 28.4.2023
Zobrazeno 8 773x
HODNOCENÍ PROFILU OD 32 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6


Vloženo: 03.08.2011, Uskutečněno: 21.05.2011, Zhlédnuto: 27x


Od doby, kdy jsem osadil motor z 98ky, se mi objevoval olej v airboxu. Chcalo to přes odvětrání klikové skříně a zadního válce. U 97ky bylo jen odvětrání klikové skříně vyústěné do airboxu. U 98ky přibylo odvětrání zadního válce, ze kterého šlo i větší množství oleje. To vše ústí do separátoru, který má vzduch odloučit od oleje a odvést jej do airboxu a olej zpět do klikové skříně. Jenže olej se držel na stěnách separátoru a vzlínal se vzduchem do airboxu. Řešení - po přečtení fóra na tlzone.net jsem koupil separátor (č.dílu 11330-02F10 - na fotce ten vpravo), který se používal u TLS01 a TLR. Má jiný tvar a vevnitř je něco na způsob drátěnky na nádobí. Olej na kovu zkondenzuje, nevzlíná a krásně se vrací do klikové skříně.

Už jsem ujel nejaký ten tisíc km od výměny a seřízení motoru, tak jsem se odhodlal kouknout na ventilové vůle. Po dědovi jsem vyhrabal měrky, otevřel servisní manuál v němčině a pustil se do toho. Na sání OK, na výfuku po jednom ventilu na každém válci byly trošku nad mez. Takže sundat obě výfukové vačky a vyměnit podložky. Při sundávání čumím jak vyoraná myš, vačky na zadním válci jsou posunuté o jeden zoubek napřed (další černý puntík pro servisy). Takže vačky šly dolů, změřily se stávající podložky, podle tabulky objednaly dvě nové. Po 5ti dnech byly u mě, osadil jsem, vačky dal do správné polohy, přeměřil vůle a zadekloval. Chtělo to i nové svíčky s káblama na cívky - NGK. Po nastarování bylo hned znát správné načasování vaček a na jízdě tím tuplem.

Došlo i k opravě šarter páky, u které jsem loni v beskydech zalomil koncový kolík. Po projetí online obchodů, inzerátů jsem zjistil, že v česku by nejraději i hovno zpeněžili. Takže ebay.uk a krásná šarter páka ve zlatém eloxu za pětikilo i s poštovným je doma.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
smartin1 (55) napsal 03.08.2011 v 16:06

Pěkně se jí povjenoval A stim zpeněženym hovnem máš naprostou pravdu. Já sehnal na ebay.uk podsedláky v barvě a polepech co sem potřeboval za 2500,- i s poštovnym. A ve stavu jakym je inzeroval. Jo to je to naše čechááčství


Nejnovější záznamy v deníku
  • Total fatal GO + trocha modernizace

    Dámy a pánové, po 5 letech tu zase něco textového utrousím. Koncem léta 2017 při oslavách 10. výročí našeho společného motocyklového soužití se mi podařilo TeLe zase uhnat na klice. Z šálků mezi ojnicí a klikou na pře

    Typ: Oprava
    Vloženo: 07.05.2020
    Uskutečněno: 06.05.2020
    Tachometr: 85364km
    Komentářů: 6x
  • Radiální pumpa Accossato

    Projížděl jsem takhle jednou inzeráty na motorkářích a narazil jsem na dobrý kup. Radiální brzdová pumpa Accossato 19x18 se zalamovací páčkou a navíc prodejce hned z vedlejší dědiny. Neváhal jsem, koupil, nainstaloval, p

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 03.09.2015
    Uskutečněno: 03.09.2015
    Tachometr: 77560km
  • Slezská Harta 2013

    Už jsem dlouho tady nic nenapsal. Tak ať nemáte strach, jestli ještě vůbec žiju :-D TL pořád jede jako za mlada :-D Nedělní podvečerní singl vyjížďka.

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 25.07.2013
    Uskutečněno: 14.07.2013


TOPlist