Telefon! Dobrý den, tady PPL, vezu vám balíček ... Řidiči jsem vysvětlil, kde jej má dovézt. Synovi jsem zavolal, ať popadne bankovky a chytá PPLkáře u cesty. Balíček oproti bankovkám obdržen a už se čeká jen na mě, až se vrátím z práce.
Jsem doma. Hned valím s krabicí do garáže, umýt motorku, vyšroubovat čtyři původní šroubky, vybalit plexi, rozbalit návod. Plexi sestaveno dle návodu zrovna do nižší polohy. Musel jsem vytáhnout palubovku, protože jsem protlačil jednu matku, držící v gumě, dovnitř. Zbytečné zdržení, sakra. Konečně je plégo na svém místě. Honem obléct, nastartovat a natěšený vyrážím za manželkou na kopec pochlubit se. Podle obrázků na netu se ji tahle motorka stejně jako mi více líbila s originálním plexi. Už po rozjezdu sleduji, že je něco špatně. Vyjedu z obce, zvyšuji rychlost a vím, že je průser. Odkloněný proud vzduchu mi jde přímo doprostřed přilby a hukot je to nesnesitelný. Neslyšet šestsetpadesátkový buchar s laďákama, byť zavřenýma, je fakt špatně. Dojedu na kopec a manželka hned chválí naši zkrášlenou krasavici. Dávám si kafe a sděluji ji svůj poznatek, načež mě podrží tím, že to nějak vyřeším. Jo jo, už jsem si v duchu maloval na plexi čáru, kudy povedu snižující řez. Dopiji kafe a trapným tempem se smutný vydávám zpět ke garáži. Jak se tak šinu podvečerní pobouřkovou krajinou, napadne mě snad spásná myšlenka. Vrchní uchycení je přes vyšší distanc než distanc spodního uchycení. Je mezi nimi sice jen asi půlcentimetrový rozdíl, ale když je navzájem prohodím, výsledný úhel plexi bude jiný o dost. Dojedu domů a hned se chopím osmičky klíče na sundání krytek šroubů plexi. Krytky shozeny, plexi sundáno, zastavuje se kolega z práce s manželkou. Přehodím distancy a dávám při zpětné montáži bacha, abych neprocpal zase matku dovnitř. Mezitím kolegově manželce vysvětluji, že Versys není hnusná motorka a že ve skutečnosti vypadá mnohem lépe než na obrázcích. Po nedělní projížďce si kolega zamiloval funduro styl a má docela jasno, jakou motorku si koupí. Nemontuji krytky, protože pokud to teď nebude ono, půjde plexi pod pilku. Vyrážím a hledám ten hukot v přilbě. Nic. Je to jako před plexim akorát bez tlaku na hrudník. Po tom se mi bude okolo komína stýskat a na delších cestách naopak nejspíš ocením, že jsem se jej zbavil. Po drobném stresu a smutku nakonec úsměv a spokojenost. Montuji krytky. Jen ještě doplním, že jsem vyrostl do 174 cm.
edit: 2.6.2011
Takže i b) je špatně. Projel jsem se se spolujezdcem a okolo 130 km/h mi cloumalo hlavou doleva doprava tak, že jsem myslel že budu z motorky vystoupen. Na řadu přišla varianta c) plexi úplně nahoru a distancy zpět. Zhodnotím po delší vyjížďce.
edit: 5.6.2011
Tak jsem zapojil do štelování ještě podložky, proběhlo ještě několik různých napolohování. Nakonec jsem zůstal u varianty b) plexi dolů, malé distancy nahoru, velké dolů a ještě pod něj tři podložky. Není to perfektní a už to není ani hezké. Jsem na rozpacích.
Vlastník | mirastr | |
---|---|---|
Vloženo | 11.5.2011 | |
Aktualizováno | 28.10.2018 | |
Zobrazeno | 6 162x |
Dobrý čtení U story s versysem jsem se úpřimne zasmál A s plexi vypadá opravdu hezky