PROFIL MOTORKY

Aprilia Pegaso 650 Factory (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník mirastr
Vloženo 11.5.2011
Aktualizováno 28.10.2018
Zobrazeno 6 162x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 15.05.2011, Uskutečněno: 14.05.2011, Zhlédnuto: 27x


Tak se objevila první závada. Jeli jsme se včera s klukama projet do Bruntálu na Opočenskou zmrzku (dělají ji tam skoro stejně dobře jako v Mošnově) a cestou zpět nám od Olomouce dělal společnost silný déšt. Během jízdy v přívalech vody si motorka občas zakuckala. V Bystřici p. Hostýnem jsem se už z křižovatky nerozjel. Nastartovat šlo, ale po přidání plynu motorka zdechla, budíky problikly, znovu naběhly a opět šlo startovat. Dokoloběžkoval jsem za křižovatku a za ní jsem nastartoval a rozjel se normálně. Kluci už se točili a chtěli se mrknout, kdeže se to courám, jestli se mi něco nestalo. Od té chvíle jsem dojel s občasným zaškytnutím až pět km před barák, kde mi motorka zdechla s tím, že palubka už neproblikávala, nýbrž se odmlčela nadobro. Dotlačil jsem motorku pod strom na suché místo. Doposud jsem si myslel, že problém má souvislost s dešťěm, že někde něco probíjí. Po odstavení na stojan jsem vytočil řídítka a hle, budíky i čerpadlo ožily. Klíč jsem měl v zaplé poloze. Po narovnání řídítek zase vše zmlklo. Hmm, začínalo mi být jasné, že mám někde studeňák. Obligátní pohýbaní kabely motorku opět oživilo. Dojel jsem až do garáže. Odpojil baterku a šel domů rozmrznout. Na druhý den jsem zjistil, že studeňák je ve spínačce. Stačilo křížákem odšroubovat dva šroubky, na kterých držela spodní, elektrická část spínačky. Jeden ze dvou drátků byl místo pořádného přiletování pouze přisoplen a vibrace jednoválcového strdce motorky tomuto spoji nedopřály trvalého života. Drátek jsem pořádně přiletoval na své místo a ještě izolačkou vymezil vůli mezi průchodkou krytky a kabelem aby se nemohl kabel v tomto místě hýbat. Celá oprava byla do hodinky hotová včetně hledání cínu s kalafunou a vymazání chybové hlášky z řídící jednotky způsobenou odpojením baterky. Pod sedlem přibyl kousek drátu, svorkovnice a izolačka. ... to kdyby někdo z kámošů náhodou na cestách potřeboval. ;)

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
siminkuv (0) napsal 15.05.2011 v 15:11

Pěkně si to napsal, s tím jak se kluci vraceli, to bylo tak, zda-li nechceš odtáhnout, protože na té křižovatce ses dlouho rozmýšlel, když to nešlo nastartovat Alespoň si rozšířil výbavu motocyklu


Nejnovější záznamy v deníku
  • Ložiska předního kola

    Takže ložiska se odporoučely po 15.500 km. Nahrazeny nějakou prý japonskou značkou, co měly na krabičce "Made in Poland". Ty tři písmena si nepamatuji. Hmm, nechám se překvapit, co vydrží.

    Typ: Oprava
    Vloženo: 08.06.2011
    Uskutečněno: 08.06.2011
  • Výměna předních desek a vzduchového filtru

    S novými deskami Bendix se brzda lépe dávkuje. Filtr jsem bral K&N, protože najezdím docela dost a motku si chci delší dobu nechat. Doufám, že se mi zaplati. Zvýšení výkonu jsem nepozoroval. Nejspíš je to tím, že jsem ni

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 08.06.2011
    Uskutečněno: 07.06.2011
  • Montáž plexi

    Telefon! Dobrý den, tady PPL, vezu vám balíček ... Řidiči jsem vysvětlil, kde jej má dovézt. Synovi jsem zavolal, ať popadne bankovky a chytá PPLkáře u cesty. Balíček oproti bankovkám obdržen a už se čeká jen na mě, až s

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 31.05.2011
    Uskutečněno: 31.05.2011
    Komentářů: 1x


TOPlist