Moje první seznámení s motorkou bylo skoro doslova kolem komína, to znamená na zahradě. Jak už jsem napsal, měl jsem prakticky nulový zkušenosti s dospělou motorkou, tak jsem jí zkoušel mimo provoz.
Teď musím říct, že jsem si vybral to nejobtížnější na začátek, pomalý popojíždění po hrbolatým kluzkým trávníku je s touhle motorkou celkem náročný, obzvlášť když jsem byl ještě celej rozklepanej.
Taky jsem jí hned hned položil, ale bezpečně do měkkýho . Chtěl jsem zatočit víc než je možný a v kombinaci s malinko necitlivým puštěním spojky mělo na kluzkým terénu za následek proklouznutí zadní gumy. Nic se nestalo, byl jsem jen varován: není to kolo .
Další den jsem vytáhnul po ránu Loupežníka na cestu od statku k hájovně trénovat ovládání. Prostě 1 ... brmbrm 2 a vyhejbat se velkejm dírám a projíždět menší abych se naučil předvídat chování stroje. Potom co jsem to dal 5x tam a zpátky už jsem se cejtil dost voraženej a kopnul tam u hájovny za 3 a pokračoval lesem do prudkýho kopce... a ... týý jo, to není motorka, to je výtah. Až jsem si málem stříknul do gatí.
Potlačil jsem emoce a jel zpátky a pokračoval opatrně do zkutečnýho provozu. ... no provozu, nic jasně, že po okresce do sousední vesnice. Dost brzo jsem si vzpomněl na skazky o zimě na motorce. I když svítilo slunce, nešlo jet víc než 60km/h, málo jsem se oblíknul. Jinak ale paráda, motorka poslouchala, žádnej výraznej problém jsem nezaznamenal.
Domů jsem dorazil nadšenej a spokojenej, nicméně s pocitem, že se mám co učit. Zjistil jsem, že motorka není průměr mezi autem a kolem
Vlastník | Jakuza01 | |
---|---|---|
Vloženo | 7.4.2011 | |
Aktualizováno | 14.4.2011 | |
Zobrazeno | 5 002x |