Konečně. Po mnoha a mnoha hodinách, dní a večerech strávených v garáži nad změnami elektra, sání, uchycení součástí i doplňků Jawy jsem se konečně dočkal.
Naplnil jsem zcela suché karburátory (celé sání+airbox bylo i s karburátory demontováno, airbox nahrazen přímím filtrem KN).
Zapnout sytič, zapnout zapalování a START. Ve vteřině po prvním zmáčknutí tlačítka motor naskočil, jako bych právě před minutkou přijel.
Bez helmy jsem po naší ulici udělal pár metrů k plné spokojenosti nad vydařeným dílem.
Toť moje první letošní "vyjížďka".
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Co říci o motocyklu Jawa 250 Travel po deseti letech?
Je to stroj, který konstrukčně vychází ze 70. let. Konkrétně z Jawy 350, typ 634. Motor pochází ze stejné doby, ale s Jawou nemá nic společného. Je kopií z Hondy C
Typ:
| Reportáž |
Vloženo:
| 08.08.2018 |
Uskutečněno:
| 07.08.2018 |
Tachometr:
| 22000km |
Komentářů:
| 2x |
-
K rozhodnutí vyměnit tachometr při 22000 najatých km, mě přivedl můj známý, kterému jeho elektronický tachometr vypověděl službu.
Měl najeto kolem 10.tis. km, tachometr ukazoval nesmysly, rafička lítala, jak chtěla, nak
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 29.07.2018 |
Uskutečněno:
| 29.07.2018 |
Tachometr:
| 22000km |
Komentářů:
| 4x |
-
Jen krátký záznam z výletu do Jeseníků.
1.7. 2018 Rodina jela Fábií 1.2 HTP, které jsem s přehledem stačil :)
Na vrchol Šerák vede nejprve čtyřsedačková a poté dvousedačková lanovka. Levná není, ale nahoru se vyplatí
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 29.07.2018 |
Uskutečněno:
| 29.07.2018 |
Tachometr:
| 22000km |