V zimním období došlo na nějakou tu údržbu. Především jsem měnil ložiska v alternátoru. Znamenalo to, vykuchat všechno pod sedlem abych ten krám vyndal. Pochopitelně, na policejní altík origo součástky nejsou. Jen celej za 70 000 peněz. No nekupte to, já to nekoupil. Když jsem kupoval ložiska v ložiskový prodejně, nevěřili mi, že to je altík z motorky. Dále jsem měnil hadici k chladiči, origo za 250 peněz. No a když to už bylo odstrojený, vykuchal jsem desítky metrů přebytečných drátů po policejních krámech. A pak to přestalo troubit a měl jsem pár bezesných nocí, než jsem našel správný drátek. Celkově mě ta elektřina udivuje, jsou tam natahaný tenoučký drátky jako ke zvonku. I k halogenové žárovce. Jawa má proti tomu lana. Asi to tak má být. Je pravda, že s jawáckým drátem by se to tam nemohlo vejít. Dále došlo k výměně brzdovky, když už jsem měl vymontovanou řídící jednotku ABS. Bohužel, ten cvakající tlakový regulátor paliva dál cvaká. Jsem zvědavý kdy mě nechá stát na cestě. Zatím vše funguje. Jen praská potah sedla, 100 tkm je znát.
Vlastník | jawadřevák | |
---|---|---|
Vloženo | 24.8.2010 | |
Aktualizováno | 27.4.2012 | |
Zobrazeno | 4 168x |