Tadle kapitola deníku začala dne 16.června 2010, kdy jsem jel autem ráno se sestrou do Hradce Králové a taťka na Sršňoj . Jelo se do Nokamota nechat ,,zavřít,, Horneta cca měcím předem objednanou škrtící sadou... Taťka se sestrou mě vyhodili v Hradci ve škole a jeli si po nákupech... po pár hoďkách ve škole volali z Hondy, že je hotovo. Tak sme mazali do Nokamota,kde mě řekli, že se moc omlouvají, ale papírování přes Prahu vyřídili předem protože od června stojí snížení výkonu né 6 800kč , ale 18 000kč a že měla chudinka motorečka prasklou pružínku na klapce sání vzduchu a proto nejela víc než 180km/h a lehce pokuřovala... tak sem skákal radostí až do stropu a hrozně jim děkoval ... Hned ten den sem vše vyřídil na úřadě a motorka byla připravená... ale ještě nebyly noty na moto na auťák už od 27. května, ale můj oblíbenej instruktor jedné nejmenovaná autoškoly z Hradce neměl pořád čas a nebylo volný místo na závěrečky... najednou mě volá o víkendu jak jsem na tom, že další pátek 25.června je místo na závěrkách... takže autoškola na moto spočívala v jedný hodině teorie, kde sem zaplatil atd atd a třech jízdách s poslední ještě ten den před závěrečkama bylo to šílený, ale skvělej instruktor a dobrá Kawasaki ER-6n mě moc bavili. V den závěreček jsem vozil sem a tam instruktora po Hradci autem a po jízdách jsem jel na závěrečky na autoškolácký Yamaze YBR 125, aby tam byly obě motorky vyklepanej z testů a jízd na které holt nebyl čas se moc připravit a z techniky, kterou jsem si jednou přečet, jsem vykouzlil 100% na testech a technice a komisař mě po jízdě řek, že jsem dobrej motorkář. Všem jsem moc poděkoval a 12.července jsem dostal do ruky papíry s vyplněnou kolonkou na A1, A18 a B
Vlastník | pribor | |
---|---|---|
Vloženo | 22.2.2010 | |
Aktualizováno | 28.10.2010 | |
Zobrazeno | 9 151x |