Servisní prohlídka, kterou bylo před expedicí do Norska nutné udělat, vyšla naprosto skvěle, přesně v 17.700km, což je prakticky shodné s intervalem, který vyžaduje výrobce. Prohlídka obnášela standardní servisní úkony, navíc se dělalo seřízení ventilů, výměna zadní pneumatiky a také jsem si nechal nainstalovat držák se zásuvkou na 12V. Celé to vyšlo na více než 8000 Kč, což mne nutí k velkému zamyšlení o servisu SA Moto. Příště asi pojedu k Havrdovi do Hradce Králové. Sice je to daleko, ale věřím, že i tak to vyjde mnohem levněji. Fakturovat 9,5h práce mi připadá celkem nestydaté.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Po velmi dlouhé době, kdy jsem příliš nejezdil, se celkový počet ujetých km konečně přiblížil 30 000. Z původních tří autorizovaných servisů v Praze zbyla pouze jediná možnost. Servis Kawasaki ve Vrbovce byl zrušen, Sark
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 25.04.2012 |
Uskutečněno:
| 25.04.2012 |
Tachometr:
| 30000km |
-
Tak jsem po 28,800km zjistil, že mi nějak moc cuká motorka a nechal si vyměnit řetězovku, která byla totálně na odpis. Koupil jsem DID od firmy Motořetězy za 3500 Kč včetně poštovného a měrky na řetěž (stála cca 200 Kč).
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 19.07.2011 |
Uskutečněno:
| 19.07.2011 |
Tachometr:
| 28800km |
-
Pořídil jsem si novou navigaci Garmin a k ní i úžasný držák na moto. Nejprve model 1390T, který mě bohužel těžce zklamal v tom, že neukládal a dokonce ani nezobrazoval trasy, což je v dnešní době skutečně tristní. To je
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 15.07.2011 |
Uskutečněno:
| 14.07.2011 |
Tachometr:
| 28500km |
Komentářů:
| 3x |
Sarkáni a jeho Sa Moto jsou nestydatí zloději. Servis ventilů se dle manuálu výrobce u tohoto motocyklu má dělat až ve 42.000km. Okradli mne tam tolikrát, že by to vydalo na sáhodlouhý článek. Jakmile budu mít čas, tak o tom napíši.
hmmm Tome pánové jsou zajisté asi zlatokopové.A jejich práce je jejich koníčkem cheche.