PROFIL MOTORKY

Ducati 848 (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mr.Ducin848
Vloženo 9.5.2008
Aktualizováno 23.3.2013
Zobrazeno 14 626x
HODNOCENÍ PROFILU OD 65 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9


Vloženo: 13.06.2010, Uskutečněno: 05.06.2010, Stav tachometru: 11120 km, Zhlédnuto: 5x


Ještě ve čtvrtek jsem nevěděl, zda pojedu, ale nakonec vše klaplo a já v pátek odpoledne balím a nakládám motorku do auta a vyrážím na obávaný nový okruh Slovakiaring. D1 nezklamala a hned na začátku stojím v koloně. Naštěstí to byla jediná za celou a od Průhonic už byla cesta celkem v pohodě. Ani jsem nebloudil a okolo jedenáctý jsem na místě. Kluci z Dafit Teamu již vše nachystaný, a někde poletovali. Já si zatím v klidu vybalil a připravil auto na spaní. Chvilku jsme poklábosili a šlo se do hajan. Hned po ránu nás přivítalo sluníčko a po snídani, se jdeme registrovat. Měli jsme to domluvený s neznámou agenturou Power Up zone. To se hned potvrdilo, při přihlašování, nastali zmatky a např. Trachtík i když to domlouval pro všechny najednou David, neměl ježdění. Paradoxně, já, který si to domlouval sólo, a na poslední chvíli, jsem měl vše bez komplikací. Naštěstí se to pak vyřešilo a mohly jsme se v klidu připravit na ježdění. Ještě jsem zapomněl zmínit, že po mě dorazili i Zaráci a byl přítomen i Honza Hilebrant. Každopádně bylo pěkně našlapáno a na víkend bylo přihlášeno cca 260 jezdců, rozdělených do 4 skupin, kde v každé bylo cca. 65 lidí. Trochu mě to znervóznělo, i když nevím, zda to ještě více šlo.
A je to tady 9 hodina, jako první vyráží kluci, jelikož jsou v rychlejší skupině a jen co dojeli, už jsem byl na řadě já. S cílem na tento víkend dostat se pod 2:30 vyrážím na trať. První 3 kola jedu opatrně a teprve hledám, kudy to vůbec vede. I když jsem již 100x četl od Koldy jak tu lítat a na netu shlédl nespočet videa. Realita byla zcela jiná, ale po 3 kolech se již odvažuji zatahat za plyn a hned první horizont mě překvapil, ale dobrý jedu dál šup a za druhým tak, tak že se vejdu do vracáku. Za ním je velmi hezká pasáž furt plnej jen kdy na brzdy, to jsem pořád nevěděl. Tak nakonec moje první jízda končí s časem 2:45259. No to budu mít co dělat. Po menší pauze přichází druhá jízda, už pomalu vím, kudy asfalt vede, ale o ideální stopě se mi může jen zdát. Do druhé zatáčky si vždy přibrzdím, i když vím, že z rychlosti co tam jedu, není potřeba a na 2 horizontu, teda radši před ním taky. A poslední zatáčka na cílovku se divně zavírá, tam jsem byl bezradný. Hned ve třetím kole mě předjel nějaký típek, tak se ho držím zuby nehty, vypadá, že to má už malinko najetý a vyplatilo se, dostal jsem se na 1:35.738, ale stále jsem se hledal. Ve třetí jízdě si říkám, to půjde a tahám, ale chyba přišla záhy, poprvé nepřibrzdím před 2 horizontem, ale až na něm a jen taktak, že jsem si neustlal. Žádné zlepšení z toho nebylo, a moje 848 nestíhá moc cílovce a vymáčknu z ní jen 150. To bude tím výjezdem. Pak přichází pauza a odpoledne najíždím znovu na dráhu a hned v prvním kole se zlepšuji na 2:35.501 a pomalu začínám litovat, že jsem se dal do pomalejší skupiny. No co nadělám, alespoň jsem si malinko zapředjížděl. Taky mě těšilo, že už nejsem zas za takovou brzdu. V posledním kole se mi udělá volno a tak tahám, jenže koukám a začíná blikat olej, co to asi je, vždyť jsem ho kontroloval, tak v poklidu dojedu a vidím ve vaně olej a na boku. Volám Martina a zjišťujeme, že mi prasklo tlakové čidlo. Nedá se svítit kapoty dolu a jedu do servisu, zda jej náhodou nemá. Bohužel, ale alespoň jsme tam šoupli šroub s podložkami, ale než jsem to dal znovu dohromady, musím vynechat 1 jízdu a v poslední jízdě již jezdím stabilně kolem 2:35. Tím den skončil. Po skončení jízd, přebíráme s Martinem Zarákovu motorku, která mu v náklonech přestávala jet a jsem k Martinovi k ruce, abych se něčemu přiučil. Nakonec sundáváme sedlo a nádrž, kde je změť kabelů. Jedna svorka vůbec nedržel, a tak jí sundáváme a kabely k sobě napájíme. Pak ještě koukáme na další kabel, ze kterého odpadla omotávka a ten se nejspíš při náklonu dotkne a způsobí zkrat. Nejspíš to bylo ono, jelikož jak jsme zjistili druhý den, motorka už jela. Večer si sedáme a David udělal vynikající masíčko i brambory uvařil, bylo to jako od maminky moc díky. Pak Honza odjíždí, i když má zaplacený další den. Nějak se do toho nemůže dostat a raději se nechtěl trápit. Šup a hajdy na kutě, na druhý den jsem se přihlásil do závodu, kde pojedu v kategorii se 750kama z 11 místa.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Příprava na pády

    Po loňské zkušenosti, jsem laboroval a scháněl pomoc, kterou jsem nakonec našl v podání pomocné ruky Douchy, aby mi při případném pádu zhasnul motor. Jelikož Ducati snad jako jendiná pádové čidlo nemá. V mostě mi Douchi

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 07.04.2011
    Uskutečněno: 07.04.2011
    Tachometr: 11931km
  • První ježděni Pirelli Day Most - IV Racing

    Tak konečně přišel po 8 měsících den, kdy se zase chystám na okruh. Už jsem se nemohl dočkat a díky školení na licenci vyrážím do Mostu v sobotu po třetí hodině. Na okruh dorážím kolem pátý hodiny, a jelikož nevím, kde z

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 07.04.2011
    Uskutečněno: 07.04.2011
    Tachometr: 11930km
  • Kompletace v MOTOROBERT Brandýsek

    Byl nejvyšší čas na to zkompletovat zase mého miláčka. Po domluvě s Robertem, to padlo na tento víkend. Dovezl jsem do dílny zbytek dílů, kde již čekal připravený motor. Při pohedu na tři místa, kde byl rám, pak krabice

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 24.01.2011
    Uskutečněno: 22.01.2011
    Tachometr: 11848km
    Komentářů: 2x


TOPlist