PROFIL MOTORKY

Ducati ST2 (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník MarioV2
Vloženo 10.10.2009
Aktualizováno 22.9.2023
Zobrazeno 5 329x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.7


Vloženo: 09.06.2010, Uskutečněno: 22.05.2010, Stav tachometru: 31025 km, Zhlédnuto: 6x


Po pečlivém studiu servisního manuálu a zkušeností uživatelů na webu jsem usoudil, že malý i velký servis dvouventilové Ducati chlazené (převažně) vzduchem není nic složitého. I nemýlil jsem se. Až na ventilové vůle. Pouze bacha na ostré hrany a přístup k zadnímu víčku ventilů je na speciální klíče. Výfuk jsem prostě vzdal. Rozvody jsou brnkačka, jen být pečlivý a současně udělat vůle. Náplně a filtry jsou v pořádku. Svíce mne překvapily, mám celkem slušné vybavení běžnými klíčy, ale staré svíčky na 18tku a nové na 16tku mne zaskočily. Taktéž pozor na množství paliva v nádrži, po jejím odklopení můžete ještě být překvapeni. A to hned 2x. To samé platí pro olej u předního válce, vyleje se na vás z víčka výfukového ventilu. Jelikož jsem se dosud nedostal k montáži el. zásuvky, zesíleného silového vedení ke spouštěci (prý slabina motorky) a ke kontrole spouštěče, motorka bude čekat až do konce června na některý volný víkend. Jako největší problém bych označil přístup k některým bodům skrz rám. Příště si asi celý motor vyndám. Nezapomenout na kapaliny! Vrtání ve strojích zdar!

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
MarioV2 (9) napsal 08.05.2011 v 20:26

Ahoj!

Po pulroce ale přece.

Boční kryty jdou sundat celkem v pohodě, povolit všechno kolem a trochu gryfu to chce, maska je na řadě až pak.

Startování mám pořešené, je to pružinka volnoběžky, prostě je rotržená a volná občas ty segmenty nepodrží, motor startéru se pak točí volně a za chvíli zase zabere, musel dolů alternátor (což si žádá přípravek Ducati) a jenom jsem ji zkrátil a dal opět do sebe. Myslím si, že ale za rok za dva to prdne zase, asi tam dám pružinku z nějakého simeringu. Spojku zatím neřeším, atky se mi nechce platit větší váleček.

Foxx5 (633) napsal 15.08.2010 v 22:18

Zdravím, někdo tady na foru tvrdil, že když chceš odmontovat boční kryty, musíš sundat i masku. Podle tvé fotky to tak není, nebo nějaká finta? Kabel ke startéru jsem zatím nezkoumal, ale když startuju, tak se startér na chvilku zastaví, jako že nic nebude, ale pak zatočí a čapne to. A ta nádrž pro odklopení musí být uplně prázdná? Co plánuješ na zlepšení chodu té spojky? V MotoRobert mě nabídl lepší spojkovej váleček (30mm),prý o 30 % hladší chod,ale cena 2750,- tak nevím, docela ranec na mě...Tak zatím, vrtání ve strojích zdar!


Nejnovější záznamy v deníku
  • Prodáno.

    Prodáno, bude se mi i stýskat. Letos jsem ale dal akorát 1x STK, 1x Příbram, 2x Slapy a to je všechno. Prodávala se blbě, asi je taková doba. Kdo ji ale viděl, ten slintal. Nicméně poslední kupec vytáhl prachy a měl za a

    Typ: Prodej
    Vloženo: 28.09.2013
    Uskutečněno: 28.09.2013
    Tachometr: 34060km
  • Zavaření výfuku, řetězovka

    Běhěm návštěvy kámoše v Plzni padl dotaz na zvuk Ducati se suchou spojkou. Po krátkém předvádění jsem se já zeptal na svářečku. Byla doma i plyn byl, byl čas i počasí a tak jsme se pustili do rozebírání výfuku. Roznýtová

    Typ: Oprava
    Vloženo: 14.11.2012
    Uskutečněno: 08.09.2012
    Tachometr: 33428km
  • Nová baterie

    Povedlo se mi sehnat AGM baterii místo klasické, kapacita 20,5Ah a i startovací proud je znatelně vyšší. Nebylo to úplně za hubičku a ani snadné to nebylo, ale je tam. Tip pro ostatní Ducatisty hledejte na EBAYi Motobatt

    Typ: Oprava
    Vloženo: 14.11.2012
    Uskutečněno: 27.05.2012
    Tachometr: 31650km


TOPlist