Motorka je z větší části zakabelována podle nového schématu dle vlastního návrhu (okruhy jištěné vlastními pojistkami a spínané přes relé). Zbývá zapojit spínač zadní brzdy a zadní světlo.
Regulátor jsem umístil stejně jako u 455 pod nádrž, kde se může chladit a na levé straně mi vznikne místo na originální regulátor, který tam sice bude jen na parádu, ale určitě bude vypadat lépe než VAPE regulátor.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Velké plány na dovolenou ve Francii v červenci bohužel musely kvůli zranění mého kolena ustoupit, tak jsem musel na rychlo plánovat jiný program. Volba padla na Slovinsko. Bohužel k dispozici byly jen 3 dny, ale všechno
Typ:
| Dovolená |
Vloženo:
| 24.08.2010 |
Uskutečněno:
| 21.08.2010 |
Tachometr:
| 34322km |
Komentářů:
| 1x |
-
Malý podvečerní výlet s Vlastíkem a jeho 471. Je to paráda vidět 2 skoro totožné motorky :-DD.
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 25.08.2010 |
Uskutečněno:
| 05.08.2010 |
Tachometr:
| 34200km |
Komentářů:
| 4x |
-
Konečně jsem se dostal k tomu, abych zkompletoval přední dvouklíčovou brzdu. Všechny díly byly nově pokoveny či vyleštěny a bylo také osazeno nové obložení. Po seřízení brzdí velmi dobře a hlavně má štít na rozdíl od sta
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 29.06.2010 |
Uskutečněno:
| 29.06.2010 |
Tachometr:
| 33898km |