Na naháčích obecně dost fouká, obzvlášť, mají-li velký výkon a jezdec těžkou pravačku . Kdo často jezdí po dálnici, ví o tom své. U Zeda to samozřejmě platí také. Originální kapotáž bere kupodivu vítr celkem dobře do rychlostí kolem 140-150 kmh/h, pak už je to logicky horší. Nicméně, i tak je obtékání vzduchu nesrovnatelně lepší, než třeba na Yamaze FZ-1, kde jezdec rozráží vzduch svým tělem v celé své kráse.
Představa, jak v létě během 14 dní najedu cca 4500-5000km po Skandinávii, přičemž prvních cca 700km pálím po německé dálnici, mi trochu dělala vrásky na čele. Štítek se mi na předchozí ER-5 velmi osvědčil a proto jsem o jeho pořízení častokrát uvažoval i na Zeda.
Teď jsem konečně našel správný důvod (mám takový dojem, že norská expedice má zajímavou schopnost ospravedlnit všechny mé nákupy ) a tak jsem si v motosp.cz objednal kouřové plexi GIVI A447. I s dobírkou vyšlo na 2250 Kč, což v porovnání s originálem, který stojí cca 4500 Kč, je velmi dobrá cena. Montáž (viz tento návod) je naprosto jednoduchá, stačí k ní pouze dva imbusy. Plexi je mírně zatmavené a na motocyklu vypadá velmi dobře, obzlášť na mém kusu se specifickým barevným provedením. Řekl bych, že lépe, než na fotografiích.
Vlastník | Cmelak007 | |
---|---|---|
Vloženo | 9.4.2009 | |
Aktualizováno | 8.7.2010 | |
Zobrazeno | 11 089x |