Vzhledem k tomu, že je motorka rozebraná, bylo škoda neosadit novou elektroinstalaci. Na rozdíl od původní dojde k rozdělení pojistek (hlavní, pojistka na blinkry + brzdu, pojistka na zásuvku). Vše kromě hlavní větve je spínané přes relé, tak se i trochu uleví spínačce. Relátka jsem usadil od patic od Helly, které jsem docela dlouho sháněl, ale nakonec sehnal ve firmě autocora.
CL zásuvka zůstala na svém míste. Ale je spínaná jak přes relé (funguje jen se zapnutým zapalováním), tak přes vypínač – lze si tak třeba v kempu dobít telefon ikdyž motorka nejede. Zapnutou zásuvku indikuje LED dioda.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Velké plány na dovolenou ve Francii v červenci bohužel musely kvůli zranění mého kolena ustoupit, tak jsem musel na rychlo plánovat jiný program. Volba padla na Slovinsko. Bohužel k dispozici byly jen 3 dny, ale všechno
Typ:
| Dovolená |
Vloženo:
| 24.08.2010 |
Uskutečněno:
| 21.08.2010 |
Tachometr:
| 34322km |
Komentářů:
| 1x |
-
Malý podvečerní výlet s Vlastíkem a jeho 471. Je to paráda vidět 2 skoro totožné motorky :-DD.
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 25.08.2010 |
Uskutečněno:
| 05.08.2010 |
Tachometr:
| 34200km |
Komentářů:
| 4x |
-
Konečně jsem se dostal k tomu, abych zkompletoval přední dvouklíčovou brzdu. Všechny díly byly nově pokoveny či vyleštěny a bylo také osazeno nové obložení. Po seřízení brzdí velmi dobře a hlavně má štít na rozdíl od sta
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 29.06.2010 |
Uskutečněno:
| 29.06.2010 |
Tachometr:
| 33898km |