Konecne jsem zjistil jak ma byt nastavena hladina v plovakovych komorach, manual totiz hovori velmi nejasne a udava chybne hodnoty nastaveni.
Nakonec je tedy nastaveni velmi jednoduche. Kdyz je karburator na motocyklu, ktery stoji na rovnem povrchu ma byt hladina paliva 3.8 az 4.8 mm NAD linkou, ktera je na viku plovakove komory... Serizoval jsem zpusobem spojenych nadob, pomoci pruhledne hadicky.
Abych nemusel mit karburatory na motocyklu, udelal jsem si na ne pripravek ze starych prirub mezi motor a karburator. Dle vodovahy s bublinkou uhlu naklonu se nastavi karburatory do stejne polohy. Palivo jsem dodaval primo originalnim cerpadlem z kanystru.
Snad se nekomu tento postup bude hodit...
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Abych mohl lepe videt :-) A taky kvuli homologaci... Cena s postovnym neco prez 1 000.-
Uchyty stejne jako na budiky jsem udelal z plechu, tentokrat ale nerezoveho :-) Na budikach to bude treba jeste trochu poopravit,
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 10.03.2010 |
Uskutečněno:
| 10.03.2010 |
-
Napisu si sem co vsechno jsem na tom udelal a kolik jsem do toho vrazil, at to mam hezky pohromade.
Pridavne dalkove svetla 1000.-
Komaxit + piskovani 2000.-
Podsedlovy plast - kompletni 3000.-
Komplet nadrz Thunde
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 05.03.2010 |
Uskutečněno:
| 05.03.2010 |
-
Zatim s tim laboruju a shanim potrebne informace, abych to molh alespon nejak nastavit, nez se to dostane do servisu... Pripisu informace, ktere nasbiram a samozrejme nejake postrehy...
Jinak tovarni nastaveni pri ori
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 05.03.2010 |
Uskutečněno:
| 05.03.2010 |