Ve štvrtek už se ďálo docela hezky, tak sem chtěl vyzkoušet co teda motor, jestli řadí, necuká, jak spojka atd atd... tak sem Sršně vytáh z garáža, cvak spínačkou, dal sytič a nic... baterka nevotočila starterem no a že sem spěchal, tak sem ji zkusil roztlačit na rovince teda po chvíli na trojku chytla ale hned zase chcípla dal sem ji teda na nabíječku a pochvíli sem ji přez nabíječku nastartoval... nedalo se pořádně kde za to vzit tak sem ji točil jentak do 7tisíc ale i tak dobry až na zpáteční cestu, kdy sem se stavil na Jizbici za kamarádem (prof. zar) a už neodjel přez startovací kabely sem vyřídil i jeho baterku a pak znova roztláčel, tentokrát z kopečka tak chytla a letěl sem domu...
V pátek sem Sršínka pořádně vydrhnul.
Dnes mě babička (za natažení telefonů po baráku ) obdarovala 5ti litry 100oktaňáku aby se maličko probral ten starej benzín no a chvíli sem ji vokukoval a pak vzal kamaráda (prof.oxids) a potichounku se cca v 18:30 při 2°C vytratil z města a na co sem přišel je, že od 10ti do 13ti tisíc je to dost pila a při 160km/h se už pěkně blbě řadí (byl sem rád že sem se držel ) ale nechtěl sem blbnout dyž přimrzalo no a po jízdě sem sundal nádrž a asi hoďku a půl sem ji prolejzal a čistil WDčkem
Vlastník | pribor | |
---|---|---|
Vloženo | 22.2.2010 | |
Aktualizováno | 28.10.2010 | |
Zobrazeno | 9 149x |