Ducati 848 (2008)

Vlastník Mr.Ducin848
Vloženo 9.5.2008
Aktualizováno 23.3.2013

Vloženo: 26.09.2009, Uskutečněno: 20.09.2009, Stav tachometru: 10330 km, Zhlédnuto: 3x

Od úterý čas uběhl rychle, a je zde sobota večer, kdy zase balím své náčiní a připravuji se na poslední závod ČMN Cupu v Mostě. Neděle ráno vstávám brzo, a vyrážím k Frantovi do dílny, kde naložíme motorky a věci do dodávky (to je poprvé co nebudu cestou na okruh řídit ) a vyrážíme směr Most. Cesta uběhla v pohodě, bylo vidět, že počasí vyjde na výbornou a tak jsme se těšili jako malý kluci.
Cestu nám zpříjemňovala Frantova manželka, která tu pusu nezavřela. Dorazili jsme, připravili zázemí a šli se zaregistrovat. Pak ještě přezout gumy, kdy jsem počítal, že Dunlopku nechám na závod, když měla najeto jen 15 kol v Lausitzu, dopředu dávám novou a dozadu o něco více jetou Bridgu. Chvilku před mou první kvaldou dorazila i moje podpora v podobě manželky a dcerky Kristýnky Nicol a Davida s rodinkou.
Vše připraveno, teplota stoupá a tak v 11:50 vyrážím na první kola kvalifikace. Na začátku sezóny jsem zvolil skupinu Medium, což byla chyba. Hned po průjezdu dvou kol, jsem zjistil, že zajet lepší čas, bude složitější, díky pomalejším jezdcům, které jsem musel neustále předjíždět. Naštěstí se mi podařilo dostat se před ně a měl jsem alespoň chvíli před sebou volnou. Škoda, pod boxama jsem dojel další pomalejší, jednoho jsem zvládl předjet, ale druhý mě přibrzdil před poslední dvojzatáčkou s nájezdem na cílovku. I přesto jsem si zajel osobáček v čase 1:54:864. Mělo to něco do sebe, už dlouho jsem neměl tolik příležitostí k předjíždění, asi i to mi pomohlo se zlepšit, když jsem šel později na brzdy. A hlavně zase zpátky na Bridgkách, ty seděli jako přikovaný. Pak následovala pausa na oběd a odpoledne nás čekali ještě 2 kvalifikace a pak závod.
Druhá kvalda byla to samé, neustále se proplétat mezi ostatními, tentokrát jsem se nezlepšil. No nic je ještě jedna, snad v ní to vyjde. Zajíždím a dávám se do přezutí zadní gumy. Po konzultaci s Martinem, jsem zakoupil novou Bridgu a dávám jí tam. V poslední kvaldě ji zajedu, aby byla připravená do závodu. Třetí kvalifikace byla hodně roztrhaná hned v prvním kole, jeden jezdec, co se nacpal hned dopředu, vypálil v prvním kole jako blázen a výsledek, hned za vracákem to zahodil, naštěstí zůstala jeho motorka mimo ideální stopu, tak to spravil wapex a po chvilce čekání znovu najíždíme na trať, konec kvady nám posunuly o pár minut, ale než jsem se promotal před pomalejší, před nájezdem na cílovku další pád a bylo po kvalifikaci. No nic, na rošt jsem se zařadil do 3 řady na 9 místo, a před sebou jsem měl Frantu. Dobrá motivace a zároveň plán koho se hned po startu držet. Motivace je veliká, v celkovém pořadí, se zatím po dvou závodech držím na 7 místě, a pokud by se mi podařilo dojet do 8 místa, mohl bych uvažovat o udržení této pozice.

• Příprava na pády

Po loňské zkušenosti, jsem laboroval a scháněl pomoc, kterou jsem nakonec našl v podání pomocné ruky Douchy, aby mi při případném pádu zhasnul motor. Jelikož Ducati snad jako jendiná pádové čidlo nemá. V mostě mi Douchi

Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 07.04.2011
    Uskutečněno: 07.04.2011
    Tachometr: 11931km
  • První ježděni Pirelli Day Most - IV Racing

Tak konečně přišel po 8 měsících den, kdy se zase chystám na okruh. Už jsem se nemohl dočkat a díky školení na licenci vyrážím do Mostu v sobotu po třetí hodině. Na okruh dorážím kolem pátý hodiny, a jelikož nevím, kde z

Vloženo: 07.04.2011
    Uskutečněno: 07.04.2011
    Tachometr: 11930km
  • Kompletace v MOTOROBERT Brandýsek

Byl nejvyšší čas na to zkompletovat zase mého miláčka. Po domluvě s Robertem, to padlo na tento víkend. Dovezl jsem do dílny zbytek dílů, kde již čekal připravený motor. Při pohedu na tři místa, kde byl rám, pak krabice