Ostatní Doplnit (2010)

Nalezeno 22 záznamů

kuchta50
kuchta50 napsal 07.09.18 v 11:35

Ahoj kluci motorkářský,nebojte,žiju.Sice jsem Modráska prodal-příšerně drahé díly a většinou rozbitý,vyšel mě celkem i s náhradními díly a opravami na neskutečných 295 000 kč.Teď mám už druhý rok elektrokolo,jezdím jen po stezkách,těch tu máme naštěstí dost.Občas se to se mnou zatočí a jdu na hubu.rozsekl jsem si dvakrát nohu a tím,že mám ještě silnou cukrovku-4x denně si píchám insulín,tak se to hojí naprd,třeba 2 měsíce,ale nejlepší bylo letos na začátku května,to jsem byl nakoupit drobnosti a kolo jsem jen vedl.Nějak se mi to roztočilo,spadl jsem na dlažbu přímo na hubu a zlomil jsem si nos,byl tak cenťák doleva,tedy mimo jiného rozsekl nohu a odřel.Krve jak z vola a nikdo se ani nezastavil.Já vždycky omdlím tak na 2 minutky.No nic,tak nějak jsem se zvedl,z nosu to stříkalo,dopotácel jsem se domů,pořádně vysprchoval,narval jsem si prsty do nosu,nadzvedl ho a srovnal-tedy docela slušně.To že to začlo zas tíct,to nic,ale klika byla,že jsem vylezl ze sprcháče nahatej,protože jsem se bolestí pochcal a nechybělo moc,abych se i posr...Ale už dobrý.Na chirurgii mi řekl doktor,že jsem magor,chodil jsem tam denně přes měsíc,ale už jsem v kupě a byl jsem se zas projet asi před týdnem.Mám z toho kola najednou respekt.Ale rada pro všechny normální kluky.Nevzdávejte to,vždycky může být hůř a plno lidí je na tom ještě hůř,ale přemýšlejte když jedete.Můžete narazit na vola,tak předvídat.Mnoho kilometrů bez nehod Vám všem přeje kuchta50. / ale už mi je 62 /

hruso25
hruso25 napsal 06.09.18 v 21:45

Ahoj Kuchta50. Keď sa tu na motorkároch prihlásim, vždy si na teba spomeniem. Pre mňa si najväčší motorkár a bojovník Želám tebe a tvojej manželke veľa síl v boji s osudom.
Rasto
Levoča

Psisko
Psisko napsal 09.10.16 v 15:44 10b.

Hele,je ten automotocykl celkem fajn,tak at ti jezdí.A na nějaké trubky tady neber vubec zřetel.

NXram
NXram napsal 22.01.16 v 14:37 10b.

Seš borec Kuchto, bojuješ jak se dá a dle toho, jak vše píšeš, stále se vztyčenou hlavou
A ty ubožáky, co vůbec nic nepochopili, ty ani komentovat nebudu . Ale založil bych nadaci na bezplatné vydávání kondomů takovýmto jedincům, protože jejich rozmnožování je pro svět nebezpečné
Držím Ti palce ať v pohodě a s úsměvem najedeš ještě spoustu kilometrů .

raid
raid napsal 27.11.15 v 09:38 10b.

to je náhodou super autíčko. Plný počet to jistí, klidně bych dal i víc, za odvahu, za přístup, za život ...

Stomcolt
Stomcolt napsal 31.08.15 v 08:54

Jsem rád, že tu nakonec reagují většinou normální lidi. Z těch dvou úvodních reakcí mi bylo smutno a doufám, že se ti dva "motorkáři" stydí až kam to jde.
Kuchto nedej se a hodně dalších kilometrů

Pája19
Pája19 napsal 28.07.15 v 11:13

10 bodů nejen za kariéru opravdového motorkáře.

hruso25
hruso25 napsal 25.02.15 v 18:45

pripájam sa k Olďas59 a taktiež plne súhlasím s milda65 ala Bikerr3979.
P.S. Podľa fotiek máš veľmi sympatickú manželku.Na sto percent je ti veľkou oporou vo vašom motorkárskom spolunažívani.
P.S.2
Si veľký frajer.

Olďas59
Olďas59 napsal 25.02.15 v 08:18

za mě také hodně kilásků s touto motorkou.Úplně souhlasím s milda65

hOOrNeT
hOOrNeT napsal 21.02.15 v 10:01

Tvá motorkářská kariéra je dost bohatá, dle tvého profilu Jen tak dál, nedej se :) Ať ti stroj slouží a dělá jen radost

Eyky
Eyky napsal 20.02.15 v 01:01 10b.

Pěkny. Ať slouží nejenom pro radost.
S takovým arsenálem se jen tak někdo pochlubit nemůže.
Klobouk dolů a

milda65
milda65 napsal 19.02.15 v 09:49

. Je vidět, že jsi nezmar a srdcař. Určitě ti beztak v žilách koluje benzín. Tak ať ti to vydrží co nejdéle. A rypáci - plně souhlasím s Bikerr3979. Tak hlavu vzhůru a spoutu sil do dalších kilometrů.

kubrt1965
kubrt1965 napsal 18.02.15 v 21:26 10b.

Ať ti už dělá jenom radost,pěknej prcek

Bikerr3979
Bikerr3979 napsal 18.02.15 v 21:17 10b.

Myslím že po tom cos prožil v jedný stopě si můžeš dát na profil klidně i vrtulník.Za další bych ještě jednou připodotkl že ti tuto motorku do plechovky zabalili doktoři !!! No a v poslední řadě je důležitý přečíst si tvoje komentáře a úžasný příběhy.Vždyť proto existuje tento servr.Dneska si motorku koupí kdejakej soplák díky bohatýmu taťkovi,prohlásí se Motorkářem a pak vleze na počítač a dělá machra.Motorku opravuje v servisech nosí značkový hadry a je z něj king.Ty sis to vodmakal na dílně a zažil od piky a od srdce tak se nenech zlomit ! Měj se fajn a užij si Modráska.

JirkaMetal
JirkaMetal napsal 18.02.15 v 20:41 10b.

Super,moc pěkný a na ty rejpaly se vykašli ,nevidí si na špičku nosu

babula
babula napsal 18.02.15 v 20:37 10b.

Držím palce a rozhodně 10b za odvahu

-Jandys-
-Jandys- napsal 18.02.15 v 20:31 10b.

Nedej se Kuchto! Pokud je to zařazeno jako motorka tak co už,dneska i tak múže skútr mít 4.kola a o čtyřkolkách nemluvě a stejně se to stále nějak motorek dotýká Nemoc ti nezávidím ale přeju ti právě rodost z tohoto mini auta a stále plno elánu důležité je nevzdat to a taky o tom něco vím a zažil jsem

Peterka72
Peterka72 napsal 18.02.15 v 20:28

Chlape drž se , přeji hodně spokojených kilometrů . Díval jsem se na Tvé byvalé motorky a dost slušný výběr !!!

Decathlon
Decathlon napsal 18.02.15 v 20:27

Jejda

kuchta50
kuchta50 napsal 18.02.15 v 20:24

Kluci,trochu Vás zklamu,tak nejdřív STEWE: Autíčko má hlíníkový a duralový rám a jinak je z plastu a pro Martin XL650V: Ve velkém technickém průkazu je tento výrobek zařazen pod MOTOCYKL. A dal jsem to sem pro své kamarády a ne pro Vás.Mám Parkinsona a Menierovu nemoc.Jsem bývalý motorkář,ale bohužel už to nezvládám,tak ukazuju svým známým,že ještě nejsem na dně.Takže ve vší úctě,nebo bez,Vás se to netýká

Stewe
Stewe napsal 18.02.15 v 20:11

bez úcty, s plechovkou jdi v řiť! a ještě kompresor

MartinXL650V
MartinXL650V napsal 18.02.15 v 18:31

Ve vší úctě, tohle si vlož někam na "mojeauto.cz"