Vlastník | petas.hofman | |
---|---|---|
Vloženo | 4.1.2013 | |
Aktualizováno | 24.7.2013 | |
Zobrazeno | 935x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
Vlastník | petas.hofman | |
---|---|---|
Vloženo | 4.1.2013 | |
Aktualizováno | 24.7.2013 | |
Zobrazeno | 935x |
pěkný zachovalý kousek trochu závidím... ale to těsnění motoru... jinak 10b.
Jojo, ať je nějaké spestření k tomu dojíždění do práce :)
Psal jsem zkontrolovat, ne že něco upadne Ale jo, šetřilo se tenkrát a nepoužívaly se silentbloky, takže ty vibrace udělaj svoje. To je fakt. Ale musí se uvažovat cena stroje ve výši cca jednoho tehdejšího měsíčního platu. Dneska si za měsíční plat koupíš leda čínu. A dnešní číny se musej dotahovat taky.
Každopádně palec nahoru a ať se dá brzo vyjet. O tom to přece je, ne?
Díky za přání...netvrdím, že by se na tom furt něco sr..., ale musíš uznat, že na normální motorce se po 500 km nemusí podotahovat šrouby :)
hezká a zachovalá dvacítka! S tou nespolehlivostí bych nesouhlasil, když se všechno opraví do rozumnýho stavu tak jezdí dlouhou dobu spolehlivě. Samozřejmě že po vytažení ze stodoly a 40 letech bez údržby to většinou mouchy má, ale to by měla každá motorka. Když se mouchy vychytaj, jezdí spolehlivě a pořád. Jednou za 500 km zkontroluju šrouby, jinak v podstatě jen leju benzin a jezdím. A to ani nemám VAPE a motor prošel poslední generálkou někdy kolem roku 1989.
Tak hodně km bez nehod a poruch - a užívej si pocitu jedinečnosti, protože na tomhle po Praze moc lidí nejezdí