PROFIL MOTORKY

Aprilia AF1 Futura 125 (1990)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník x_wares
Vloženo 31.12.2005
Aktualizováno 18.2.2011
Zobrazeno 1 127x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 28 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
FUTURA
FUTURA napsal 16.09.09 v 20:37

jj futurky ale dotaz, kde si sehnal to plexi??jak píšeš

Lajik
Lajik napsal 15.03.09 v 15:06

Moc krásná Jak nova

antony_2507
antony_2507 napsal 20.02.09 v 17:41

teda prokoukla kočka hodně km bez nehod chlape

Dejwa33
Dejwa33 napsal 10.11.08 v 12:26

jak funglovka.a ty zadní stupačky jsou origo?

SHIFTCZE-
SHIFTCZE- napsal 26.01.07 v 11:04

pekne moc pekne a ad slouží

x_wares
x_wares napsal 11.09.06 v 21:44

Ahoj Peťko, omlouvám se ale konkrétně tohle ti neporadím.dost věcí se válí na netu (i v zahraničí) tak se mrkni tam, nebo zkus nějakou bouračku..kdyby jsi přesto nevěděla zkus se zeptat Hojkmana, ten má v tomhle fakt velký přehled..přeju hodně štěstí

aprila
aprila napsal 08.09.06 v 18:55

Zdravím hele kde si sháněl náhradní díly opravuju zrovna aprilku a nemůžu sehnat vidličky do převodovky poradíš?dík jinak moc pěkná

x_wares
x_wares napsal 22.03.06 v 11:08

Doma na koleně to neuděláš..ani na to nemysli.. <br />
<br />
komponenty? je to jen vrchní úprava vnitřku válce..jako když máš třeba pozink..taky jen vrchní úprava..

napsal 20.03.06 v 17:33

Zdravím všechny, potřeboval bych zjistit něco o technologii NICASIl-jaké komponenty, postup atd. Dík

smazany17242
smazany17242 napsal 27.01.06 v 10:31

Zdravim chlapi, já už jsem tady těch stopětadvacítek projel hodně, jsou to spolehlivý stroje, jen jsou trošku náročnější na údržbu a motor by měl vydržet min. 20000, ale pochopitelně záleží na majiteli...Aprilie, Gilery a Japonci vydrží těch 20000-25000km, ale nejvíc vydrží Cagivy, ty vydržej při správný údržbě až 35000, i o něco málo víc... nejčastější příčiny zadírání jsou 2:<br />
První je příliš chudá směs, zvýšení teploty a roztažnosti pístu (víme, že píst i válec mají jinou teptotní roztažnost, proto vůle...) a následné napálení pístu u výfuku a zadření...<br />
Druhá je nesprávné nastavení nebo špatná funkce olejového čerpadla. Pokud vám mohu poradit (týká se především starších strojů a strojů s velkým počtem najetých kilometrů), tak olejové čerpadlo nepoužívejte, klidně ho vymontujte a lejte olej přímo do nádrže (1:40), min. polosyntetiku...pokud ho odděláte, tak nezapomeňte zaslepit přívod na karburátoru, protože by to sálo falešný vzduch-&gt;chudá směs-&gt;zadření...<br />
A ještě pokud děláte GO, tak nikdy neměňte pouze píst a nikasil, ale nezapomeňte taky na repasi kliky (vycentrovat, výměna ojničního ložiska, popř. celé ojniční sady, vyměnit hlavní ložiska a gufera)...vyplatí se to a není to zas až tak finančně náročné...<br />
Hodně šťastných kilometrů...

x_wares
x_wares napsal 17.01.06 v 12:10

Hery: Nicasil je vnitřní povrchová úprava válce, většinou má žlutou barvu, má lepší třecí a mazací schopnost, snese větší teplotu, a tím pádem i víc otáček...To znamená že ti půjde líp do otáček, bude líp mazat a mělo by to líp chladit...Je to dost peněz ale pokud se do dobře udělá, najedeš na tom možná i víc jak 20tis km..Na litinový vložce by jsi dojel docela brzo..(ale zas výbrus stojí max 500,-)

martinCBR600F
martinCBR600F napsal 14.01.06 v 15:28

diky x_waresi je to fakt dost penez kupuje to kamos se posere az mu to reknu jo co je to ten nikasil?

martinCBR600F
martinCBR600F napsal 09.01.06 v 16:33

kolik stoji ta pistni sada za kolik ji kupujes?

martinCBR600F
martinCBR600F napsal 09.01.06 v 16:32

jo s tim zadrenim to jsou jen kecy pridavani plynu a tocenim motoru se v zabehu to nezkurvi, je to vodnik takze se to neprehreje, opotrebeni je vetsi to jo ale zadrit neeeéééé

x_wares
x_wares napsal 02.01.06 v 20:23

Zdar, tak to mě docela překvapilo že po třech tisících zadřel..skoro se mi to ani nechce věřit...to bude asi řidičem nebo šetřil na go..motka má najeto 42tisíc.podle tacho...jestli to je nebo není stočený nevím...ale původnímu majiteli je 40 let takže bych tomu možná i věřil.. Uvidíme jak dopadnu já...Free jsem prodal docela slušně a aprilku koupil taky hodně dobře...takže když se mi to vysere po třech tisících seru na ní a koupim něco jinýho..<br />
<br />
ParadaY: jasně výjezd za čáru rozhodně nějakej bude...zatím ve složení já a brácha..(Mara rs 125)kdo chce se může přidat ale pod jistou podmínkou.. nejsme žádný frajeři a nemáme rádi machrování takže bereme jen pohodový lidičky...

smazany8881
smazany8881 napsal 02.01.06 v 20:13

hey technik rikas po generalce po 3000 jo? a čim to bude, jen tak se to zadrit, to jedine ze by to nezajel a hned vytacel, prosimte never vsemu co se šeptne

napsal 02.01.06 v 16:30

ta af1 už má takovou pověs no, já sem měl mito a bylo celkem v pohodě taky se musel měnit píst každejch 20000 i s ojnicí aby se nekous, ale tyhle af1 se fakt zadiraj dost lidem i třeba 3000km po generálce osobně sem jí neměl takže na 100% nemůžu posoudit, hlavně dej bacha na správný zajetí prvních 500km toč do 6000ot.m do 1000km to postupně votvírej a vod 1500km můžeš ,jinak at ti jezdi v sezoně dej info kolik máš nato najeto atd..

napsal 02.01.06 v 12:31

Cau Aprilka pěkná ale taky bych jí asi nekoupil, mam cagivu frecii a sem sní spokojenej až naty posraný lanka... před sezonou budu dělat GO nevíte nějakej dobrej levnej servis na 125 ze středních čech?<br />
- Co plánujete za výlety až bude pekně? co někam do zahraničí? Chtěli bysme jako parta z Rakovníka někam vyrazit !! tak když budete něco podnikat, mohli bysme se domluvit. písněte na icq : 125546371

x_wares
x_wares napsal 01.01.06 v 18:17

oprava: motor nebyl úplně stejnej,samozřejmě, ale dost podobnej..

x_wares
x_wares napsal 01.01.06 v 18:16

technik: podle čeho soudíš?měl jsi někdy obě motorky? Vím že rotax zrovna není nejspolehlivější, ale 3x za sezónu to už je fakt psycho..záleží na okolnostech (olej,jak zahříváš,jak jezdíš a jak o to pečuješ..)nevim je to moje první aprilka ale motor má stejnej jako měla cagiva..Trochu to rozveď..

napsal 01.01.06 v 18:10

podle mě udělals volovinu, tohle je jeden z nejnespolehlivějších 2t schopnej zadřit se i 3x za sezonu, ta cagiva byla určitě lepši 2t, dej tam radši motor z cagivy nebo z novějši aprilie rs, protože stimhle motorem moc nenajedeš věřmi!ikdyž bude s novym nikasilem, prostě se ten rotax v tom strašně sere

smazany16230
smazany16230 napsal 01.01.06 v 16:47

Tak přeju hodně úspěchů a ať to máš brzy v celku

x_wares
x_wares napsal 31.12.05 v 17:55

Diky Pavle..Koukám ty jsi taky docela řízek...

x_wares
x_wares napsal 31.12.05 v 17:54

Zdar brácho,<br />
<br />
jj díky...to si piš že mám šanci tě předjet...však já to zas mainko potuním a budu ti ujíždět jako na free... Dneska jsem zbrousil všechny plasty...masakr...už se těším na ten novej krásně černej lak.. <br />
<br />
Jasně až sleze tak bílá kravina tak to taj prolítáme..a nejen Čechy..<br />
<br />
Zdar a ještě jednou díky..

napsal 31.12.05 v 17:50

Kdyz vidim jak si davas motorku celou doporadku tak uznavam ze si ji zaslouzis dobra prace...jen tak dal

MaraCBR
MaraCBR napsal 31.12.05 v 17:48

Zdravim bráchu,<br />
Tak konečně sis sem dal tvůj novej stroj(teda spíš takovou bábovku ,se kterou mně nemáš šanci předjet,no tak máš,no... ).<br />
Ne,je fakt moc hezká,gratuluju k ní a těšim se na příští rok,jak sjedem pořádně celý Čechy... <br />
Dneska jsem neměl lečo,neboj... <br />
Pozdravuj paní,měj se,zdarec tvůj milovaný bratříček Mára

napsal 31.12.05 v 17:29

Až to dáš do kupy,tak sem hod nové fotky....Bud rád,že na ten nicasil čekáš když je zima já jsem čekal v létě.



TOPlist