Vlastník | tiger01 | |
---|---|---|
Vloženo | 9.10.2006 | |
Aktualizováno | 8.6.2008 | |
Zobrazeno | 1 087x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
Vlastník | tiger01 | |
---|---|---|
Vloženo | 9.10.2006 | |
Aktualizováno | 8.6.2008 | |
Zobrazeno | 1 087x |
zdarec.neslo by nejak zkopirovat ten manual a poslat mi ho?musim tam dodelat hodne veci...je to trosku rozdil od fichtla a 175 čezety.jaksi se v tom malo vyznam,tak bych taky prosil o ten manual.diky moc..jinak shanim nahon na tacho a plynovy lanko.diky dystak se ozvete
ahoj, potreboval bych ten navod na Freccii, nebo aspon vysvetlit jak zkontroluji ten regulator, diky
Zdarec,freccii jsem měl dvě sezóny a můj názor jelikož několik motorek mi prošlo a prochází rukama,tak bych jako první věc kontroloval regulátor dobíjení.Myslím,že ještě někde mám manuál a návod k obsluze-klidně napiš a poradím,jestli teda někdo můj názor tady nesmete jako totální kravinu.Měl jsem s touto motorkou jen a jen dobré zkušenosti+první místo na sprintech v Drnholci.
s tím altíkem to blbost není, yamaharider si o sobě myslí bůhví co...je to dost možný, ale taky bych se přiklonil k těm vibracím...
pokud vím, tak proud je v ampérech a ne ve voltech<br />
tak bacha na to, pak se to blbě vysvětluje, když mluvíš o proudu a myslíš napětí,
Je to alternátor, měl jsem ten samý problém s babetou. Dava ti víc proudu, mě místo 6V daval něco kolem 24V v předu jsem měl místo 6V žarovky co tam byla puvodně dal žarovku klasickou bajonetku 24V 21W a svitila jak svina.
hihi ctu tady neco o alternatoru :D dobra blbost :D a to zkratovani taky dobry nic ve zlim kluci
zdar chtelo by to zmerit dobijeni melo by to dobijet tak max do 14 V....jinak to svetlo.podivej se jestli tam nema bejt kus gumy nebo neco...nemelo by se trepat jak se trepe cela motorka kdy mas nastartovany..otresi a chveni skodi zarovce proto praskaj.cus
wow, tak tebe byh v noci potkat nechtel, vypalil by si me secky oci
a zkontroloval si izolaci??jestli se to nekde nezkratuje
to vypada spis jako by si fotil krajinu a ne motorku
budes mit v haji alternator...dava vic proudu nez ma..proto praskaji zarovky... a proto se nestiha dobijet baterka