Vlastník | Stanley_H | |
---|---|---|
Vloženo | 6.11.2009 | |
Aktualizováno | 13.2.2017 | |
Zobrazeno | 19 991x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 71 UŽIVATELŮ
Vlastník | Stanley_H | |
---|---|---|
Vloženo | 6.11.2009 | |
Aktualizováno | 13.2.2017 | |
Zobrazeno | 19 991x |
někdo musí být ten průkopník tak ať se daří
Klobouk dolů, podobný pokusy jsem, před téměř čtyřiceti lety, dělal taky. Ale nejelo to, a když, tak blbě.
Super Fíkus
Zajímavé...
tak tahle Jawa 21 sport je moc pěkna
Vlk v rouše beránčím
Ahoj. Děkuji za pochvalu. Pionýr prošel dalším vývojem a tak nějak popis začíná být "neplatný". Budu to muset aktualizovat. V současné chvíli má Vape, 60ccm dvoukanál mé vlastní výroby(přečasovaný origo válec o vrtání 41,25mm),rychlý 3Q,origo kliku,Jikov 18,3mm a bude se pracovat na výfukovém kolenu o průměru 28mm(origo +/-25mm) a nové rezonanční vložce do origo výfuku. Klika 90mm včetně karterů je na prodej. Není problém upravit válec,kdyby měl někdo zájem.
Každopádně furt a navždy bude vzhled "seriovky"
Díky všem. Standa
Opravdu precizní práce, cením především originalitu, ale před tímhle smekám!
Dost pěknej, a asi i rychlej pincek. Dávám jasných 10 bodú
Děkuji za komentář a i já se přidávám k těm dalším, kteří ti chválí i ten tvůj. A samo že dávám 10b.
už je tam máš a dik za odpověd a přeju hodně km bez nehod
Jednokroužkový píst na seriovém válci nepřidá nic a snížená hlava možná přidá o několik desítek stupňů celsia na hlavě,je tu malinká šance že by to mohlo trochu lepé jet odspoda,ale pravděpodobně to jednokroužek pohřbí... Je spousta jiných cest za výkonem... Jinak děkuji,že mi dáváš 10b,ale byl bych raději,kdyby jsi mi je dal doopravdy At se daří...
čau fakt pěkná za 10:) hele chtěl sem se zeptat mam v motoru sníženou hlavu a nakej odlehčenej tuningovej píst kolik mi to asi přida na maximalce a výkonu??? a jakou to může mít životnost? dík
Ještě odpověď na originalitu laku. Lak je podle barev VB Jawy 350/643...nedalo mi to a pátral jsem po origo kouskách a dokonce jsem narazil na několik kouksů v tomto odstínu,ale vše to bylo provedení z let 1972-1975.
Toto provedení 1969-1971 tento odstín origo nemělo. Každopádně krémová bílá je neoriginální,ale s použitou žlutou mi dávala příjemnější kontrast než našedlá bílá,tak jsem zvolil krémovou bílou. V současné době stroj stojí a čeká na opětovné rozpůlení motoru,abych našel další botu. Poslední válec má zatím velmi málo využitý potenciál,ale už při nedoladěném stavu mi svým kroutakem roztrhl spojkový koš,takže doufám,že se na jaře pohnu kupředu a konečně se dotknu té chtěné stovky
Ahoj. Omlouvám se,že už jsem dlouho neaktualizoval foto,ale od doby,co jsem to složil do této podoby,tak jsem se k focení nedostal. V současné době tam mám dokonce jiný motor,který jsem od léta ladil. Ano ten simsoňáckej vejfuk už nemám a místo něho mám pěkny chromovaný doutník seriové siluety s tajemstvím uvnitř Je na tom jěště hafo práce,není čas a nejsou ani žádné výsledky,co by teď stáli za zmíňku. S upravami rostou problémy okolo a někdy je těžké je takle kompromisně řešit. SPZ tak nejak neřeším,beztak s tím musím na STK,takže značku oživím. Současná podoba odpovída stavu na této foto: http://img.motorkar...ik/2009-11/22061.jpg
Seriová silueta bude každopádně zachována
Díky za desítku Moji desítku už jsi dostal
Tak to je opravdu masakr Většinou takový tuningy stojí vzhledově za prd, ale ten tvůj je nádhernej. Jen se zeptám, jestli se tato barva používala i z fabriky, protože to není prvně, co ji vidím. Ještě bych nově nalakoval SPZ a kdyby šel ten výfuk schovat do origo futrálu, bylo by to úplně dokonalý. ...10b
Stanley H: a jakou rychlost s tim chces provozovat (jak rikas veteranka mam na mysli). Ja mam ikdy nepulenej motor, nesundavanej valec ani hlavu, puvodni vsechno i svicka PAL kterou fichtl vyfasoval v Povazskejch strojirnach. A po rovine by klidne jel 80. Ja jezdim 65 pac to jede nejlip a bojim se vysokych otacek. No drzim palce. Ted jedu do Ledce nad Sazavou na veterany s mym mazlem. Jsem zvedav zda tam budou i jini fikoji
nooo dejou se veci...neboj...ten motor asi poputuju do jinyho stroje,tohle si asi necham jako veterana a nacpu tam zas seriovej motor do kterýho dam jen otevrenej válec od stejskyho aby to trochu jelo...
Noo ted jsem se pohrabal v dennicku a nasel jsem nake fotky uz s doutnikem parada. To si zaslouzi 10b jen jedna vec me trosku zarazila. Cituji: "Poslední info: K novému válci musím udělat uplně jiné(širší) koleno a předelat výfuk samotný,možná koupit Hikone...vývoj stojí..." Jako myslí koupit ladak a dat ho tam aby byl zas osklivej a nebo ho nak nacpat do doutnika?? Myslim že ten doutnik by tam pasoval líp
Hmm.. tak dej foto . Když tam teď už je "origo" vypadajici vejfuck, tak to muze vypadat zajimave.
Kdybys koukl do deníku,všiml by sis článku,kde píšu,že už nadále ladak ze simsona nepouzivam Mám několik navenek seriových doutníků,které vrací stroji originalitu... koukni,změníš názor...současný stav je takový,že kdo to vidí,myslí,že je to seriovka...vzhled naprosto původní až na kryt řetězu!! kryt řetězu je momentalne jediný díl,který na Jawa 21 model 71 nebyl...origo má být ještě kulatý kryt retezu...jinak naprosto origo stroj!!!
Stanley: v"zhled zůstane původní i pres ledajaké úpravy!!!" - neřek bych. Vidět nekde toho fichtla z pravé strany tak prijdu se zajmem se kouknout na peknej stroj ale jak bych uvidel ten hnusný! ladak tak bych se otocil, politoval fichtla a rychle se vzdalil. Tuning stylu Dachl21 beru. Na venek človek nepozna že jede 90 ale v motoru ma o nakyho konika navic. Ale tuning stylu VELKEJ LADAK je pro me niceni. Radsi nehodnotim abych ti nepokazil prumer ale 10 bych nedal za ten vejfuk ani za 100 000kč . Když vejfuk odmyslím- moc hezkej stroj, povedenej a neponicenej.
Kasnej stroj na kterym je videt ze nejsou potreba nejake mega upravy aby dosahoval takoveho vykonu
Bakoun: Ty kartery jsou zrádný!! První motor je měl uhlé o 4 desetiny milimetru a bylo to v pr*eli pres 7800 nešel ani za boha,myslel sem že to rozmlátim Tento spodek motoru zatím vykazuje az nadprůměrně dobré vlastnosti,což mi velmi těší-konečně mám použitelnej !dobrej!spodek RS motoru. Co se jede ve Střemách? Na bláto mi nedostane nikdo 24.7. chci jet na Veliš(TT Jawa,TT Veliš-nevim ted název)..
Pekna pracicka, je videt, ze je v tom hodne prace 10b
S timhle pojedes Stremy? Urcite se potkame .)
Hodně dobrá práce, pěkná barva, motor vyladěný na maximum.. musí být radost na takovém stroji jezdit. At Ti dobře slouží.. 10 fandím Ti.
Poslední info...90km/h překonáno
Davam 10
Pěkný kanárek 10b.
Už aby ti (nám) to jelo! Taky jsem zvědavý, jak to pojede .
Abych uvedl situaci,mám problémy s nepárovými kartery a tudíž jsem se na tom jeste poradne nesvezl. Bohuzel nedostatek casu a financí mi brzdí. Předpokládám že 90km/h dosáhnu. Nyní jsem do nového spodku motoru pořídil rychlý 3Q (původem fichtlkrámek) tak jsem sám zvědavý jak se změní charakteristika průběhu jednotlivých kvaltů. Počítám že během prvních jarních měsíců vše konečně dodělám a následně se moc hezky povozím Díky za komentáře
mas peknyho fichtla to sa musi uznat tak za me 10.A ten motor od Stejskyho kolik si z toho vytah a kolik je asik prumer spotreby pri rychlosti 50 kmm/h.Dikes
Moc děkuju za vřelý komentáře,opravdu jsem si s tim vyhrál. Je to taková stará hračka z mládí pro velký dítě ...vzdycky mi to tahlo za krásou i za výkonem...vzhled zůstane původní i pres ledajaké úpravy!!! Sice vývoj docasne stagnuje,ale to neznamená že skončil!...a jeho vývoj také zastíní repase kliky a primáru na Péráku...viz ostatní stroje...az sleze sníh tak se můžete tesit na cervenou 550 rok 57 a modrobílou 555 rok 61...takový dvě moje krásky na který se spíše jen chodim koukat...
za 10,bez už jenom za to že se tak leskne a je pěkně zrenovovavý,takže at jezdí..
Myslím že takový stroj by zasloužil vyšší průměr než 8,8 takoá práce se málokdy vidí ode mě to máš jednoznačně za 10
ty jo fakt luxusní pincek za 10 bodu.A přeju mnoha km bez nehod.
šikovný ručičky
Pěknej stroj
Přihodil jsem první fotky složení "seriovky" ...pokud mi bude i nadále štvát,tak asi takle i zustane...zapalování zatím běhá na kladivech s tyristorem(CDI),8500 otacek zvladaji dost dobre...
taky na chatě příležitostně pracuji na něčem podobném
to bude poradne nabusenej pincek. potah sedla mas od sesy ze? ja taky a je hezkej
pěkná práce Tak ať se to podaří dotáhnout do konce
luxusní barvička
Pánové moc Vám děkuji za kladné hodnocení a komentáře. Ani jsem takový ohlas nečekal Doplnuji info-Opravdu je to ještě 50ccm,resp 52ccm(4.vybrus)!Momentálně je to ve fázi,kdy musim vymyslet docela složité zapojení veškeré elektroniky...zatim to vypadá,ze sem to už našel,takze se brzo dostanu do finalniho stadia...pak uz to bude rychlé...jináč už to vrčelo
je to paráda, pred rokmi som robil podobnú rekonštrukciu ale toto je o level vyššie. Super u mňa za 10. Verím, že tu zavesíš fotky keď bude hotový
zůstala to padesátka?jinak moc dobře udělaný,taky ladím malé objemy, ale skůtry,dal jsem 10
Smekám, vypadá mooooc pěkně a držím palce jinak za 10!
Krasavice, bude to nádhera až bude kompletně hotová . O úpravě od Stejskyho taky vážně uvažuju, za ty prachy je to luxusní.
nadherna prace mas to za 10b
moc fajn..jsem zvědav na final.. držím palce
btw: taky se chystám na úpravy motoru mojí 555.. vsazenou v origo rámu a kastli... zkrátka chtěl bych udělat obyčejného jednohrba s neobyčejným výkonem.. už teď to jede cca 70.. ale to je málo (btw. ten ohromný laďák tam fakt nezustane.. nebojte.. ten pude pryč z mojeho mazla)
Vlk v rouše beránčím, palec nahoru . Vidím že pneu Conti-Go je stále oblíbenější. Taky je mám naroubovaný .
Ať šlape!!
Ten bude super!
krasavec
nádhernej,za 10b
Hezká práce,dej fotky až bude hotovo.10b.
Jsi jednička
Už se těším až to bude hotové. Je to moc moc pěkný , a ta křivka ...nádhera .
10 bodů jasných
Tak ať se daří