Vlastník | Radunov | |
---|---|---|
Vloženo | 18.4.2009 | |
Aktualizováno | 5.5.2010 | |
Zobrazeno | 3 568x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
Vlastník | Radunov | |
---|---|---|
Vloženo | 18.4.2009 | |
Aktualizováno | 5.5.2010 | |
Zobrazeno | 3 568x |
Ahoj chci se tě zeptat jak máš udělaný ten sportovní filtr a jaký tam konkrétně máš protože bych ho tam chtěl dávat taky
zdravím, měl by jste někdo zájem o účast na moto srazu Jawy dandy? Kdyžtak piste na e-mail: machinho@centrum.cz...určitě napište, předběžně by se to mělo konat v Jičíně, zatím čau motorkáři
dííík
tyyy joo paráda taky neco takyho chystám s moji 50tkou mas ji uplne superr moc se mi to lubí
no svíčku mám cihlově zabarvenou, což znamená že směs je nastavena dobře, ale na úpravy motoru seru, chcu jezdit, 120km/h to letí celkem v pohodě, tak to nehodlám řešit
Nejlepší je to analyzátorem výfukových plynů, ale ten se mi doma bohužel neválí Takový základní nastavení se dá zjistit podle zabarvení svíčky, ale je to jen nahrubo. Ale můžeš si udělat pomocí lambda sondy z auta a malého plošného spoje zařízení, který ti bude ukazovat přebytek kyslíku ve výfukových plynech, cena toho zařízení je asi 100kč + lambda sonda, nejlépe vyhřívaná.
jo a řekni mi jak poznáš že to máš nastavený na ten stechiometrický poměr? By mě taky zajímalo
jj ten novej motor je na howno, má menší výkon a celkově nic moc..tak dík že jsi mi to teda ujasnil no
K podpálení může dojít z několika důvodu, malá ventilová vůle, detonační hoření, přehřátí ventilu. Takže když dám jiný karbec a nastavím mírně bohatou směs, protože nejvyšší účinnost motoru není se stechiometrickým poměrem, ale při mírně bohatší směsi, tak nemůže dojít k podpálení ventilů. A když ti bude nějaký vyučený kuchař říkat ať si nehraješ se směsí, že to pak nepojede, tak ho pošli někam a řekni ať se radši drží svého řemesla. Jo ještě jsem zapomněl, že jsem autoškolu dělal asi už na tom novým motoru, protože vypadal trochu jinak.
u tohodle mi motor nevyskočil ani při 11000ot./min., jen to docela ječí
myslím samozřejmě maximální provozní otáčky v TP, tak tady nemachruj, že mi budeš vypichovat kraviny, hlavně že ty jsi negramotný .a k podpálení ventilů většinou dochází, když se nedokáží ventily uchladit nasávanou směsí benzínu se vzduchem apod., nwm ale četl jsem o dvácách něco, že si nemáme hrát se směsí (u 4T),aby se nepodpálily ty ventily právě...mi to teda vysvětli, když tomu tak rozumíš
ty asi nevíš proč dochází k podpálení ventilů a pochybuji že víš něco o karburátorech. A pokud jsi viděl čínský karbec tak ti je hned jasný že když dám jakýkoliv jiný tak to pomůže. Teď mam trysku zvětšovanou (hlavní 101 a volnoběžnou 42), ale bohužel jsem narazil na malé možnosti karburátoru, takže když dám trysku větší tak už je směs moc bohatá a ve vysokých otáčkách motorka nejela. A spotřebu neřeším, teď je asi 3,2 na 100 a jestli stoupne na 3,5 tak to je furt dobrý. Dandy má maximální otáčky něco za 11 000 ot/min a nejvyšší výkon v základu asi kolem 8500 ot/min, ale pokud to ta tvoje má až v 11 tak to tě docela lituji, dělal jsem autoškolu na jawa travel a při 8000 ot/min jsem myslel že mi motor vyskočí ven.
ty dandyny maj nejvyšší výkon v nejvyšších otáčkách, docela brutal no
tak to já jsem tehdá otevřený mz 125rt, která má stejnej motor a byla otevřená ujel ,ale to jsem měl ještě vzadu silniční slick, tedka s tím enduro vzorkem to tolik nejede.myslíš že tím karburátorem tomu pomůžeš jo? maximálně docílíš větší spotřeby a podpálení ventilů, to radši provrtej trysku...třeba kámošův strejc automechanik našel na netu na dandy ostrou vačku za 1200Kč, což je paráda , na motorce nemáme ani omezovač otáček, ani žádný katalyzátor.
jo jede to líp, MZ 125SM která má 11kW je výkonem zhruba na stejno (já jsem ji neujel ani neujela ona mě), ale teď mam doma jiný karbec, stačí udělat přírubu a snad to pak pojede ještě líp. Já tankuji 95, protože mam kompresní poměr 1:9 a to tomu bohatě stačí.
je možný že to vibrovalo míň, zlepšilo to zvuk a šlo to líp do otáček, ale to ty vůbec pod prdelou nemůžeš poznat s yuki že jo ...jede to aspoň líp po těch tvých pekelných úpravách?
Já vím co oktanový číslo znamená a právě proto jsem se zeptal jak to může zpřesňovat zapalovací dobu. Tobě s 95 docházelo k detonacím? pokud jo tak to chápu, ale pokud k detonacím nedocházelo, tak se nic nezpřesnilo a směs se zapaluje ve stejnou dobu jako s 95.
ahoj..to znamená, že palivo s vyšším oktanovým číslem je odolnější vůči samozápalu(projevuje tzv: klepáním)
čau, můžeš mi vysvětlit tuhle větu „zvyšuje přesnost zapalovací doby" dík
nevypada spatne
ale díky hoši...taky v tom je kupa peněz a času
jn...ještě nwm jesi ho tam dám nebo ne, pak to bude zase cákat na motor,už když tak bych chtěl koupit motardovej...přednost má nyní ale přední pneumatika
Jediná chyba- nízký přední blatník! fuuuj:) ;) jinak je fajn!
zdar chlape fakt se ti ta motorka podařila přeji hodne km bez nehod. leo MZ RT 125
zdravim , máš to pěkný , je to fakt že bez plastů lítne víc , taky už sem je měl nějakou dobu dole