Vlastník | curlyboi | |
---|---|---|
Vloženo | 24.11.2020 | |
Aktualizováno | 17.6.2021 | |
Zobrazeno | 1 841x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
Vlastník | curlyboi | |
---|---|---|
Vloženo | 24.11.2020 | |
Aktualizováno | 17.6.2021 | |
Zobrazeno | 1 841x |
Já myslím, že akorát bude rychlejc ztrácet, ale dobiješ to do 100%. Nabíječka by se ani nevypla. Možná to bude nějak upravovat kalkulace, takže "ohlásí" 100 dřív.
Protože ta druhá neorigo nabíječka, kterou to nabíjím pomalu, takhle chytrá samozřejmě není, udělal jsem si doma takovou nabíjecí stanici z minipc typu Raspberry, který monitoruje právě ten CANbus a když baterka ohlásí "dost", tak domací automatizace shodí chytrou zásuvku tý nabíječce a napíše mi na Telegram zprávu "Hej kámo, za 5 hodin jsem to dofoukal o 73%" :D
Teoreticky bych to moh nastavit i na jakýkoliv procento nebo dobu nabíjení nebo cokoliv jinýho. Docela mě to baví.
Zajímavý graf u 80 % je snížení proudu při 68 V a dvou hodinách nabíjení od 30 %, dál jede do 95 %, pak snižuje. 80 % je přesně jak u rychlonabíjení autíček, kdy se pak nevyplatí dál čekat s ohledem na čas.
Hlodá mě myšlenka: Jak bude aku s postupující únavou snášet dobíjení až na nominální hodnotu? Nebo to s kapacitou nemá co dělat a dobije vždy na nominální hodnotu, ať je kondice jakákoliv, a tedy nastavený průběh kapacity jen bude rychleji ubývat s rychlejším poklesem napět (dle přednastavení výrobce)?
U mého ploužimíra TC je poznat, když ho nechám na 100 % tváří se, že mu zbývá víc. Než předpokládaný snížený dojezd při "rychlo" nabíjení.
Dík L.
Nabíjení lze v motorce (nejdřív dobije jednu a pak druhou, pořadí ale nevím protože nikde nemám venkovní zásuvku) nebo po vyndání baterky/baterek kdekoliv doma nebo v kanclu. Nabíječka nabíjí nejdřív 15A, pak 10A a ke konci to plynule klesá.
Protože nabíječka a baterka komunikujou po CAN busu, rozlousknul jsem protokol, takže tady je ukázka jednoho nabíjení: https://wiki.voltga...andump/?original.txt
Pokud jede 100 km/h je to paráda Dojezd i s jedním aku je dostatečný (obvyklý). Elektromotor na bázi kyvného ramene je novinka, která usnadní řešení příp. defektu. Zajímá mě nabíjení a uložení aku, dej pak prosím vědět. Dík L.
Docela si už dokážu představit, že by tenhle elektroskůtr Super SOCO CPx dokázal ve městě jako je Praha plnohodnotně nahradit zároveň mou elektromotorku Brammo Enertia+ i elektroskůtr Peugeot E-Vivacity
Už se těším na recenzi