Vlastník | SpeedyRex | |
---|---|---|
Vloženo | 11.10.2006 | |
Aktualizováno | 11.10.2006 | |
Zobrazeno | 2 986x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
Vlastník | SpeedyRex | |
---|---|---|
Vloženo | 11.10.2006 | |
Aktualizováno | 11.10.2006 | |
Zobrazeno | 2 986x |
Pěkný popis továrny na zážitky!
nejlepší mašina od hondy 10 b za ty fotky
Super komentář...super fotky...super V2...máme doma FireStorma s carbonovýma Acrapama a motorově je to brutus...10B na profil!
dobrej clanek... moje SPcko jede do tech 250km/h jako krava pak strati chut bojovat o maximalku... tak pozor na ty vyjezdy ze zatacek na studenejch gumach je to pekna svinina
čus. Super článek a machna. Jen jedna věc. Taky sem si vždycky myslel jak R1 musí s těma kobylama jezdit,ale nic moc vyjímečnýho proti mé VTR1000F do 220km/hod se neděje. dokonce na rovince když si zařadím,tak kamarád říkal, že bylo vidět,že sem mu trošku popojel,jinak sme jely stejně. Předjet by mě mohl až tak nad těch 220,kde firestorm už tak netáhne. Sečteno a podtrženo,podle mě by SP dalo R1 naprdel do 200km/hod určitě,dál by asi jel líp 4V. Toď je mí shrnutí .
Nádherná mašinka myslim že sem tě na ni zahlid u nas v česky na světelnej maš pod helmou kuklu a kombinezu do čerevena třeba na nakym sraze na viděnou at slouží
Lip bych to asi nenapsal... jsem rad, ze mame stejnej vkus!!!!!<br />
Clovek ma po precteni chut sednout hned na masinu a litat do zblba...
super clanek a motorka....nevim co k tomu rict proste super
Cetlo se to fakt skvele ...Skoda ze s VTR SP uz Honda do budoucna asi nepocita a nejaka modernizace neni v dohlednu Driv jsem ji taky strasne chtel, ale nakonec me okouzlila italka...
Je to napsane, rekl bych velmi sympaticky . Ale musim jen souhlasit .
nadherna motorka jedna z nejhezcich
Moc dobře napsaný, jde vidět že víš vo co go
Dvouválce se líběj pořád, a jak !!!!! <br />
SP2 je lehčí o pět kg než SP1, má tužší rám, o pět koní větší výkon a je na ní víc titanovejch dílů a taky je v tý krásný bílý barvě
Díky všem za komentáře. Je vidět,že dvouválce se pořád líběj. <br />
Jinak specielně pro Delta(21): SP-2 má pár vylepšení jako větší průměr sacích hrdel,trocu upravenej rám,jiná zadní vidle,měkčí odpružení.... Na silnici mezi 1 a 2 nepoznáš rozdíl,jedou i chovaj se podobně.. Možná poznáš rozdíl podle stopek na okruhu.
Je vidět že víš o čem píšeš. SP je můj sen, ale před pěti lety nebyly peníze tak jsem musel jít do TL, která má sice fantastickej motor, ale o to horší podvozek. <br />
Přeji mnoho seškvařenejch sliderů.
skvělá motorka, výtečnej popis !!!
napsal´s to dobře
Pěken popis pro někoho kdo uvažuje o koupi!! Já ale radši SP2-jak moc je vylepšená oproti SP1?
až na ten blbej digitální otáčkoměr je to moc dobrý
peknej bucharek kamos ji ma taky a v super stavu. osobne sem vzdy jezil 4V a asi to tak zustane, 2V ve vyjezdech ma skutecne navrch nad 4V ale ten motorickej pocit mam daleko zazivnejsi ze 4V nez ze 2V, jinac hodne kvalitni a zajimavej stroj SP! hodne zdaru kamo!
Dva válce, dva laufy, už to je záruka kvality <br />
<br />
Mimochodem - po rovině umí jet každej rychle <br />
<br />
Radek: podle toho jak to myslíš, pro mě například ještě ani nezačala éra 4V, protože je hrubě ignoruju! Každý to má v hlavě jinak no...
Víš o čem mluvíš!!! Takovejch je dneska málo
Zlate casy 2V skoncili skoda.
Kde sem tu motorku uz videl..") Tak preju spoustu novych zazitku v sedle. <br />
Ps:Mas pravdu mit na tom 180koni by bylo peknych<br />
ale stalo to uz tenkrat to takhle upravit <br />
moc moc..nejakej ten milionek :]