Chlapi na ní vypadají, že ji zasednou, ale pode mnou je to veliká motorka :) Je to takovej omlácenej chudák, ještě ani nemá jméno. Za to jí stačilo upadnout zrcátko :D
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ER 5: Protože je veliká a strašidelná.
Jawa 175/356: Na normální silnice už nee.
První dojmy - První dojmy lehce rozporuplné, virgule taková otřískaná, odřená, zasažená kutilem. Speciálně ty řídítka mě dostaly, ale jsou fakt pohodlný. Ale brzdí, chytá na otočení a technicky se zdá udržovaná. Takže co už, já už jsem taky trochu jetá, ale udržovaná :D Odřeniny se schovají pod brašny, zrcátko vyměním, utržené dráty opravím a na elektrický startér se mi fajně zvyká :) Co mě zaskočilo je absence hlavního stojanu, holt zvyk je železná košile. A ty vejfuky, ty miluju!
Motorku bych doporučil pro - Pro holky, mlaďasy, trpaslíky a starce, kteří se stydí za skůtr :D
Doplňky na motorce - Krásné, homologované, originál Yamaha výfuky. Ohavný upgrade řídítek. Zbytek absolutně netuším
Recenze
Mám 158 cm a tak není úplně jednoduché najít stroj, ze kterého pohodlně dosáhnu na zem, nebude závratně těžký, bez problémů se servisem a dostupností náhradních dílů a navíc ho budou všichni svorně milovat. Virgule taková je.
První metry byly utrpení pro nás obě, deset let jsem nesedlala jednostopu kromě bicyklu a stavebního kolečka. Správci podzemních garáží, kde jsem ujela svoje první metry, museli brečet smíchy. Ale zvykly jsme si na sebe rychle a dávám za pravdu všem, co adorují ovladatelnost tohohle peklostroje.
Zatím mi těžce chybí brašny a s batůžkem (myslím ten s popruhy na záda) je to celkem opruz. Plánuji jezdit delší trasy za zákazníky, takže brašny, do kterých se mi vejde vercajk a kompresor, budou nezbytností. Vzhledem k cenám si na 90% svařím podpěry a nosič sama. O opěrce pouvažuju, ale jezdím většinou singl a navíc opěrka je ideální na přeražení páteře.
Nejsem milovník třásní, cvočků a chromovaných orlů, takže plánuju naladění Virgule do trochu civilnějšího vzhledu. Textilní brašny, textilní oblečení, cestovní botky, páteřák a odklápěčka.
Jo a není to motorka, chápu, je to přece chopper!
ps: jak to chcípne, když vyklopím stojan, to je fakt hustý :D
super stroj!
Správný přístup , Virago je fajn a aby si člověk užil jízdu nemusí mít "kamión" . Před měsícem jsem taky jedno (šťastně, nešťastně) koupil a teď je na řadě vyhánění , jak říkáš kostlivců. Ale vše se dá vždy zvládnout a o to je to pak lepší.
SUPROVKA
Pěkná motorka, to jo. Někde na fóru jsem se dočetl, že se chceš zbavovat těch tuningových věcí. Pokud je to ještě aktuální, tak bych měl zájem :)).
Popřípadě se mi ozvi, díky.