cagiva V-raptor 1000 Italskej krásně rozcuchanej koktejl zábavy - nenechá Vás v klidu - vždy Vám dá co od něj čekáte, podráždí a potěší. Prostě radost z jízdy. Co dodat psal se rok 2000 - byl to funkční, dizajnově nadčasový stroj.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - A1
Doplňky na motorce - Rok 2012 jsem zadní pneu jezdil P diablo rosso II a můžu doporučit. Je výborná na cestování, dobrý km nájezd, tak na občasné zakroužení v Brně, kde se nepřehřívá jako její předchůdkyně D road smard. Má lepší rádius i kostru běhounu proti D, jsem max spokojen.
Recenze
Raptora jezdím 6let bez vážné závady ( žárovka, popraskaný podsedlový plast - vibrace) nikde mě nenechal. Motor - super tah od 3500 - po omezovač, spotřeba PHM 6,2 - 7,5l/100km, olej repsol 10W-50, běžná kontrola ventilů. Řětěz ČZ 530, kolečka JT. Je to SUZA TL, o vstřikování se postarali italové - nezná to plynulé otáčky, v jemném tahu je neklidná a cuká. Výfuky origo vážej metrák na brzdě napsali 77kw - používám jen do zahraničí. Jezdím na tkz Vejslíkovíčích (dík do JH) ladáky na přání, váha oproti orig zanedbatelná, na brzdě 83kw, zvuk - bestie. Nejraději má 3/4 nebo plnej, při zavřeném plynu má motor skvělej brzdovej účinek, zadní brzdu téměř nepoužívám. Brzdy jsou origo na pancéřich (mám radikální pumpu Brembo ) pro běžný provoz bez problému, síla na páčku vždy max 2 prsty, brno okruh sklony k přehřívání - řeším brzd kap. 5.1. Podvozek super, vidle Marzocchi olej W7,5, zadek sachs. Rám MV Agusta - příhrada, opět super. Celkově je motocykl laděn univerzálně (měl by sednout každému) Jezdím - běžná vyjížďka čr, cestování alpy, okruh Brno. Musím zmínit ještě otázku tlumiče řízení, celková ergonomie posazení na motocyklu je spíše cestovní - váha moc na zadku. Při akceleraci se přední kolo těžko drží u země a má snahu ke kmitání. Kdo má rád pocit bezpečí doporučuji montáž. Já jezdím bez měj - mírná nervozita řízení mě baví. Volba pneu důležítá - na zadek musí 2směs cestovní D - road smard (opět na okruhu ma snahu se přehřívat - běžný provoz super) drží 8000km, sportovní pneu tohle zvíře likviduje do 4000km. Přední pneu jezdím sportovní P - corsa III. Pohodlí na raptorovi - řidič ok, spolujezdec - běžná vyjížďka ok, cestování pro opravdové motorkářky. Servis a díly - není problém. Všem hodně šťastnejch návratu ze spousty zábavných km na nejen těch senzačních ITALSKEJCH strojích.
V-Raptory mají prostě vlastní osobní kouzlo a krutý charisma.
Parádní žlutý ufon.
Krásná motorka, stručný popis bez balastu (to já neumím :) ) ale hodnotný na informace a dojmy 10b. Klasický Raptor, nebo Monster S2R, S4R už mají nachystáno místo v mé garáži na příští rok. Pocitově bych nejraději S2R, ale z praktického hlediska si myslím že tam nakonec bude stát Cagiva, takže se už teď těším.
Pěkná a ta žlutá jí také sluší. Máš 10 b Kolego
...mírná nervozita řízení mě baví... Toje dobrý!
Hezká motorka,dobrý postřehy. Jasná desítečka.