PROFIL MOTORKY

Aprilia ETV 1000 Caponord (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Vcelik
Vloženo 3.1.2012
Aktualizováno 6.4.2012
Zobrazeno 2 941x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Perfektní cesťák není co vytknout zatím, snad se to nezmění ;)

Recenze

Předešlá motorka Transalp XL 600V (1998). Výbornej stroj ale trochu jsem z něj vyrostl. Dlouho jsem se rozhodoval co koupit, jestli XL 1000 Varadero a nebo Caponord.
Nakonec vyhrálo Capo prostě když se svezeš.. Není potom co řešit, nějak líp padne do ruky.
9/2011 koupeno v Německu, rok výroby 2002 v podstatě nejezděná, stav tachometru při koupi 11600km. Plně servisovaná nové pneu, brzdové destičky, svíčky, řetězovka.
První delší svezení cca 300 km, během něj se vyskytlo pár drobností.
Motka cukala při přidání v nízkých otáčkách jako by nebyla dobrá odezva od rychlopalu, našponováno lanko a je po problému.
Pocit tvrdosti při řazeni hlavně prvního r. stupně. Po konzultacích s několika servisákama. Kdy jední tvrdily , že u Rotaxu je to normální a další, že už se jim to zdá moc na tvrdo, jsem motorku odvezl ke specialistům do Německa(Lüchov). Kontrola lamel spojky a mezi lamelových plechů zda nejsou prohlé "vše ok". Nalily tam hustší olej a zdá se, že je po problému. Jinak motka bez dalších zjevných závad, žárovky se nepočítají.

Jízdní vlastnosti - paráda, krásně drží stopu v zatáčkách i při bočním větru. Na řidiče nefouká. Na Alpíkovy jsem si vždycky připadal jako hadr na anténě.

Motor - pěkně tahá za ruce když se za to vezme. V nizkých otáčkách někdy trochu zacuká, poskakování v kolonách mu nesvědčí.

Odpružení - zdá se mě trochu měkčí ale u cesťáku myslím není na škodu. Dá se to řešit ale zatím nemám důvod, čas ukáže. Dlouhé vyjíždky = pohoda + dobrej komfort. Z Alpíka jsem po 200 km slezl a byl jsem zralej na výměnu zad.

Jízda v terénu - zatím jsem nijak zvlášť nezkoušel ale enduro to není. Hodně těžká na blbnutí - Alpík byl rozhodně v terénu lepší - takovej živější.

Brzdy a rám - myslím, že oboje se povedlo. Nemám zatím žádný negativní zkušenost. ( Zadní brzda je hodně slabá.)

Plasty provedení - No tak tady se Ital nezapře. Všechno na oko vypadá perfektně, spasovaně ale v momentu jak se v ní začnete vrtat, začnou vyskakovat detaily ne úplně dokonale spasovaných plast, když se to pak pokoušíte napravit tak zjistíte, že to byl asi konstrukční záměr. Nebo když vyšroubujete šroubek, tak ejhle, on nejde spět, pač matička se protáčí a nebo upadla.
Omlouvám to tím že u italskejch produktů panuje taková jistá konstrukční nedbalost a to platí to i pro auta. Mám Fiata a je to tstejné.

28.12.2011 - namontován padací rám z RD MOTO cena včetně dopravy 2658,-
Ještě chci doplnit nosič kufrů a centrální stojan.
31.3.2012 - problémy: po nastartování hned chcípe. Viz. forum.

Zatím jsem na ní dal cca 1600 km a naprostí spokojenost.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ben-harmonika
Ben-harmonika napsal 08.01.12 v 12:32

Parádní věc,takovej Capouš, přeju vždy parádní kilásky a až přidáš foto, tak já přídám 10b

Více komentářů



TOPlist