Malá čínská padesátka na které jezdím skoro všude
Recenze
Byl koupený nový a první 2 roky servisován v různých servisech, protože autorizované servisy Yuki mizely jako pará nad hrncem. Ve všech servisech byl ale ten samý přístup, což znamená, že půl sezony to jelo a půl sezony jsem do servisu jezdil, že je něco v nepořádku. Málem jsem na Newspeedyho zanevřel, ale pak jsem se začal zajímat jak si věci opravovat sám. Metodou pokus omyl se o něj starám už druhým rokem a vše je v absolutní pohodě. Žádné závažné problémy. Navíc spotřeba je z říše snů: 2,1 litru. Po osazení otevřeným filtrem se sice spotřeba zvedla, ale ne nijak závratně... asi na 2,3 - 2,5 (ještě to nemám úplně přesně změřené). Jinak v deníku je pár věcí, které jsem už vylepšil :)
Přeji, ať jezdí bez poruch
ahojky a to myslíš že když koupíš ojetýho japonce že to bude lepší ??omyl budeš do toho rvát ještě víc peněz než do číny,ale nebudeš rači o tom mluvit protože máš přeci značku a když jsi dal do toho tolik peněz tak to přeci nebudeš pomlouvat a když natankuješ benzín do čehokoliv tak je to stejnej průser ad je to japonec nebo čína tím ti nenadávám ale praxe je jiná,no a navíc dneska se všechbo dělá v číně nebo v tajvanu a kdo tomu trošku rozumí tak mi dá určitě za pravdu stačí si otevřít nějakej vyrobek značkovej a podívat se kde to je vyrobený,ale proč někomu rvát peníze za značku když komponenty jsou od jedno ho dodavatele tak ahoj a ad ti to jezdí