soudruzi z japonska to moc nevychytali když dělali tuhle motorku, neboť je to pořád ten street jako Z 750 jen dostal navíc kapotáž a jinou sedačku. jezdit sa na tom nechá vcelku obstojně. Silnou stránkou je silný motor plynule zabírající již pod 3000
První dojmy - Vzhledem k tomu, že se jedné o moderní motocykl s vzpřímeným posezem a nízkým těžištěm, tak absolutně nebyl žádný problém si okamžitě zvyknout. Během chvilky jsem si stačil motorku osahat i když po předchozím farikovi byl podvozek trochu gumovější...
Recenze
Po zkušenosti se stroji z rodiny fireblade, je to druhá liga, ale když na to sedně někdo třebas z třindy tak bude zajisté nadšenej.
Jinak k tomu co se na téhle motorce povedlo. Má na 750 silnej spodek a nástup výkonu je lineární až do špice, takže taková hodná motorka na cestování. Šestka je použitelná už od 50 km-h což je velice příjemné. Zas abych jen nechválil tak kolem 7 tis. otáček se objeví nepříjemné vibrace do stupaček a řidítek:o( Převodovka chodí zlehoučka a bez problémů.
Teď už mám zetko jen jako záložní moto. Jeho nespornou výhodou je, že absolutně spolehlivé, takže kdykoli je nějakej problém na jiné motorce tak na něj skočim a jedu.
Jinak je teď na prodej, tak kdyby jste někdo chtěli...
Tak zetko putovalo za novým majitelem... Trochu mi bylo smutno, když odjíždělo, byl to přeci jen neskutečný dělník, který byl vždy připraven k boji. Snad bude novému majiteli sloužit stejně dobře jako mě.
Já se poohlédnu po nějakém novém hustostroji:o)
tak po společné projížďce musim říct, že na pohled hezká motorka, se kterou to její vodič umí chvílema i pěkně mydlit. Super!!!
nádhera časem si ji určitě koupím
ahoj, díky Zatím jsem žádnou škarpu nevymetla Jinak máš super avatar
Je to motorka, na které me moje lástička naučila spolujezdit! Designově moc povedena. Dávám deset