PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-9R Ninja (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Wema
Vloženo 22.7.2008
Aktualizováno 15.12.2010
Zobrazeno 7 000x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Super motorka. Výkon 107kW, dokonalá charakteristika motoru, extrémně vyrovnanost všech potenciálů !

Více fotografii

Recenze

Letošní sezonu začínám hezky v novém. 

Bohužel po závadě na motoru jsem zvolil váměnu agregátu za ZX900CE (původní ZX900BE). Nový motor má najeto cca 35.000km, po výměně rozvodů, svíček, oleje a seřízením synchronizace karburátorů a bohatosti směsi. Vynikající zátah a zrychlení. Neskutečně vyrovnaný chod a znatelně nižší spotřeba. Celý život tankuji pouze Schell. Vzhledem k závažnosti poruchy starého motoru jsem zvolil raději výmenu s jistým výsledkem.

Vyvaření a přelakování zadní kyvné vidlice (původní stříbrná, nyní šedá) a k tomu pár polepů. Do kyvky jsem přidal modré rolny z eloxovaného duralu. Kompletní výměna úložných pouzder a ložisek, středového kluzného čepu a simerinků. Pečlivé vyčištění a namazání vhodným mazacím tukem

Kompletní repase předních šavlí, výměna oleje (Motorex fork oil racing), gufer a srovnání levé trubky (zanedbatelných 1.8mm na celé délce) + nové spodní brýle (prasklina na odlitku). Přelakování zadní tlačné pružiny komaxitem (původní černá, nyní žlutá)

Kompletní výměna spojovacího materiálu na rámu a plastech

Přední žárovka H4 Blue Dimension (v reálu bílé světlo)

Přední i zadní brzda prochází celkovou repasí. Rozebrání pumpy Nissin, rekonstrukce přepákování, kompletní rozebrání, vyčištění, namazání. Celková důkladná kontrola všech brzdičů a to od základů - pístky, prachovky, těsnící kroužky . Kroužky namazány a rozmasírovány v silikonové lázni, pístky vyleštěné do zrcadlového lesku, dokonalé vyčištění těla brzdiče a následná kompletace. Destičky a pojezdy namazány keramickým sprejem určeným pro lambda sondy, aby nedocházelo k přilepení destiček na pístky, nebo k zaseknutí destuček na pojezdech. Pojezdy zadního plovoucího třmenu jsem namazal Cuprum vaseline (měděnou vazelínou s vysokým podílem mazacích a konzervačních složek). Všechny čističe, maziva, konzerváty jsou vysoce kvalitní od značek Würth, Retech a Arecal. 

Sedadla dostaly nový potah a repasi molitanů. Dokonalá práce a super originál vzhled. S předchozím "hnusem" se to nedá srovnat. Kdo to viděl tak ví o čem mluvím.

Řetězová sada D.I.D., která si již odjezdila svý a podepsalo se na ní nedostatečné mazání půjde pryč a na její místo přijde sada D.I.D ZVM2 Gold Profesional

Nová sada pneumatik od Dunlopu - model Qualifier. Zadek 180, předek 120. Předchozí Michelin Pilot (zadek) a Dunlop D208 (předek).

Ráfky prošli chemickým odstraněním nátěrů, následné leštění límců s lakováním středů do červené barvy. Zvolil jsem světlejší odstínm než je barva motorky, aby kola hezky vynikly. Leštění proběhlo na profi úrovni, lakování potom v lakovně Škoda Auto

Olej. Starý olej (údajně nějaký "závodní" kanadský) byl vypuštěn a na jeho místo přišel Repsol 10W40 s KN olejovým filtrem. Další výmenu zvažuji osvědčený Castrol, nebo Denicol. U KN filtru zůstávám

Chladící kapalinu jsem vypustil, celý systém propláchl šesti litry vody a naplnil dvěma litry nové směsi naředěnou 1:1 s nemrznoucím účinkem do -38°C. Důkladné vyfoukání chladiče stlačeným vzduchem 8.9 Bar.

Původní destičky Goldfren jsou vyměněny. Zadní za NHC, přední potom za Vesrah Racing JL. Kotouče přošly přenýtováním u firny Tenax, srovnáním. Výměna originálních hadic za pancéřované (výrobce PP Tuning). Brzdová kapalina DOT 4.

Překytování a přelakování plexi, klínu pod motorem a doplnění o reklamní polepy.

Výfukový systém. Svody ponechány původní + koncovka Akrapovič Moto GP Style Replica Carbon 34cm s třívrstvou strukturou tlumících prvků

Nerezový kryt řetězu domácí výroby. 1,5mm nerez + výpalek KawasakI NINJA. Nový kryt snímače rychloměru (leštěný pozink). Úprava uchycení sedadla řidiče přes ocelový čep. Překytování a přelakování zpětných zrcátek a vyvážováků řízení (vyvažovánky jsou nyní v modré). Vrchní brýle polepeny karbonovou fólií a dodělána ochrana spínací skříňky.

Ucelený stroj jsem ještě polepil smysluplně umístěnými polepy, které vyadřují můj styl přístupu k mašinám.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ejoo
Ejoo napsal 31.07.15 v 17:22 10b.

Masina ako sa patri!

Thunder
Thunder napsal 29.01.14 v 18:50 10b.

Krásná ninja, fakt sis s tim vyhrál

peterK600
peterK600 napsal 01.11.13 v 18:29

. Ahoj velmi pekna motorka, vidim ze je to uz davnejsie napisane- dal si si snou ozaj dost roboty,pekne.

tazz134
tazz134 napsal 06.10.13 v 10:51

Moc pěkná kawasaki!

O.X.H.
O.X.H. napsal 08.02.13 v 09:26 10b.

To nemá chybu. Parádní kus! 10 b.

Více komentářů



TOPlist