Jelikož z provozu na silnicích začínám být znechucený, táhne mě to čím dál víc do terénu. A protože mám kousek od baráku bývalý voj. prostor a na druhou stranu zase Jizerky, byla tedy pekařina moje jasná volba. Teda chci říct enduro strojovna jasná volba
Recenze
Zkušenosti: Tak jsem jí místo klasických originál "zvadlých" hrazdových řídítek implatnoval 28mm bezhrazďáky. Všem těm, kteří o něčem podobném uvažují doporučuju do toho jít. Ergonomie při jízdě ve stupačkách se zlepšila o 100%. Navíc jsou bezhrazďáky mnohem líp vyúhlovaný. Spokojenej jsem i s bastrama Racetech a uplne nejvíc nejlepší jsou rozšířený stupačky značky (ZČR = zlatý český ručičky). Upravený je i stálý převod, při kterém se mi na pastroku točí 11 zubů a zadní rozeta se chlubí dokonce počtem 51 místo standartních 48. Maximálka je teď sice jen 125km/h, ale i v terénu užiju 4ku a 5tku, což mi vyhovuje. Čtyřka je použitelná cca od 40-50km/h a pětka od 60km/h. Jednička je ultrakrátká pro "trialové"sekce a dvojka pobere téměř vše co dřív jednička, jen je o něco delší. Prostě bezva.
Cesty: Úplně nejvíc nejradši mám dobývání nedostupných terénů a kót, nebo si jen tak vytýčím azimut a jedu cestou necestou, polem nepolem...
Další info: Miluju ten klid, který zavládne po tom, co někde zastavím a chcípnu motor. :o)
Díky. Sice už jí cca 5 let nevlastním, ale vzpomínám na ní jen v dobrém. Byla to dobrá partnerka pro život v přírodě.
CHKO, co to je? To neznám.
že se nestidíš jezdit v chránění krajiný oblasti ne delam si srandu pěkny fotky tak at slouží
Pěkně driftuješ
XR 600 taky neni k zahozeni, týpek na tom krosil u nás na trati a pojel mě jak nic...
Ať jezdí, Kunda Honda mám taky Hondu
XRko je supr traktor a fotky jsou bezva, jen tak dal