Je to docela těžce přestavěný, ale dá se na tom dobře zajezdit..Je to lehčí než originál, protože je všechno z laminátu..Ještě to není úpně doladěný, ale zatím to stačí..Jenom nastavení motoru a směsi bylo asi na měsíc, protože to mělo vykuchaný vejfuky
Recenze
Cesty: Všude kde se dá s kámošema, Křivonoska a jinak výlety po ČR..
Zkušeností jsem nahltal docela dost a dokonce nějaký ten pád tam byl,ale nic hroznýho. Jediné co mě zlobylo byla alektrika..Pořád to nebylo podle mého gusta. Projezdil jsem s ní mnoho cest a vyjezdil hektolitry benzínu a nikdy mě nikde nenechala. Díky ní jsem poznal,že ten nejhečí pohled na svět je ten ,,ze sedla" . Tato dvěpětka je ideální kombinací na blbnutí v městě a v uvozovkách pohodlnou,páč ten jednobuch umí tu motorku taky pěkně rozvybrovat, vyjížďku ven. Není to žádný supersport,ale i tak se s ní dá jet docela svižně.Prostě jako můj první větší stroj ideální.
Chlape seš dobrý hovado!!! Fakt parádní stavbička!!!:) klobouček dolů!!
pěkná strojovna
Fakt dobrá přestavba, připomíná mi Bandita kterej byl svého času mým snem. Povedla se ti. Dělal jsi sám? níže jsem nenašel na tento dotaz odpověď.
Zdravím tě.
Mazec 250, snad první předělená která se mě fakt líbí, pokud nebere předělávky na čopry Máš to fakt pěkné, prostě takový naháček, ujednocený styl, to se mi líbí a ty vidle takhle vypadaj jako skutečné USD
4 želva. Vejfuk je dělanej z nerezu...A s STKáčkem je to horší,vždy je o něco dražší,než obvykle bývá