- Moto prodáno 6/2013 -
Vše originál.Je to přesně typ motorky kterej se mi líbí.Ta polokapotáž s čirým světlem je prostě úžasná. Motor pochází původně z modelu Zephyr 750,takže žádnej nováček,ale starej ostřílenej pochoďák dvouventil.To ale neznamená že
První dojmy - Příjemná výletní motorka která si na nic nehraje
Recenze
Zkušenosti:Pro výletní účely je přímo ideální.Abych to upřesnil - 738ccm,56kw/76koní při 9500,63 Nm/7000.Navíc je tady i závan moderní techniky v podobě snímače polohy škrtící klapky - K-tric.Výhoda motoru je,že se nemusí točit.Nechá se rozjet už od 2000 ot..Od 3500 přichází příjemná dynamika a táhne lineárně. Převodovka řadí lehce, dobře se hledá neutrál.Je pouze 5ti stupňová ale 5 není přehnaně krátká takže na 100km/h točí asi 4200.Výhoda je že se nemusí tolik řadit,což koresponduje z houževnatou charakteristikou motoru.Ale přiznám se že i přesto bych 6tku uvítal.Ovšem nevýhoda kterou jsem zanamenal jsou určité vibrace ktaré nastupují mezi 4500 - 5000 otáček. Ovladatelnost je bezproblémů.Překlápění z jedné strany na druhou a vodění do zatáček jde úplně lehce.Oproti GPZ 1100 která je asi o 35kg těžší je to obrovsý rozdíl.I manévrování na místě nebo otáčení někde na ulici je v pohodě.
-Tak jsem chtěl na zimu vyndat baterku.Ovšem narazil jsem na poměrně komplikované řešení.Baterka je schovaná pod hubicí nasávaného vzduchu k filtru.Takže - povolit nádž,povolit a uvolnit boční šedé kryty,nadzvednout nádrž,povolit šroubky krytu airboxu,odělat kryt airboxu - hurá baterie je volná,stačí už jen odmontovat kontakty - jak jednoduché že ((.
Cesty: Mám ji od 8/07.Zatím se projíždím po okolí,ale v plánu mám určitě alpy a pokud možno víc dlouhej výletů.
Další info: pokud máte někdo nějaké specifické zkušenosti s tímto motocyklem,nebo nějaké závady,můžete mi napsat.Rád se něco dozvím.O týhle mašině je toho na českým internetu dost málo...
To umístění baterie je fakt na hovno. Já jsem to vyřešil koupí nabíječky Accumate, která má takovej speciální káblík, který se přidělá na kontakty baterky a dobíjím přes tento káblík a nemusím baterku vůbec vyndávat.
Když jsem se v roce 2007 po x letech chystal vrátit do rodiny motorkářů byla ZT 7 jednou z kandidátů. Krásný stroj.
Ahoj pěkná Kawinka dávám 10B brácho, náhradní dily mám nějaké odkazy pisni až budeš.Riči
Ahojda omlouvám se za ten palec to byl překlep !To jsem celej já přeju pohodové km a někdy na cestách mávnem na pozdrav měj se!
zdar chlepe pohodové km na cestách přeje Vlček!