Až na pár maličkostí je dokonalá
Motorka koupena od Známého mého známého z Reichu
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Indian Scout: Snad za pár let, teď ještě ne
BMW K 100 LT: Nenašel jsem v blízkosti žádný zachovalý model a nechtělo se mi uplně zvykat na kardan
Moto Guzzi V9 Bobber: Pěkná, hezká, dobře jede, snad bych si přál jen trochu větší výkon a řetěz namísto kardanu.
První dojmy - První co mne na ni upoutalo byl motor ! Ten z rámu vyčnívající vzduchem chlazený čtyřválec !!! Sednu na ni a příjde mi těžká a nemotorná, to děla těch 250 kg, které ale zmizí hned jak se rozjede. Je užasná a pro mne téměř dokonalá.
Doplňky na motorce - Zatím žádné, rozhodně jich ale pár bude
Recenze
Chtěl jsem mít vždycky nějakou klasiku, nemám rád ten moderní styl plný eletroniky a digitálních serepetiček. Chtěl jsem stroj, který je kus železa, spolehlivost, klasický vzhled motorky nad kterými jsem v dětství slintal u knížkek a časopisů.
Když jsem přemýšlel jestli investovat dál do Interceptora nebo rovnou pořídit silnější motorku, i když zprvu nerad, rozhodl jsem se pro druhou možnost a tak začala má cesta za hledáním něčeho, na co bych mohl být hrdý, co by mne bavilo a na co bych se mohl spolehnout. Začal jsem znovu procházet své staré knížky a časopisy z dětských let. Zapisoval jsem si do poznámek modely a hledal. Když jsem skončil, měl jsem na seznamu celkem 8 motorek a začala honba po bazarech a prodejcích, známých atd. Má žena už z toho šílela, protože jsem vážně věnoval víc pozornosti motorkám než ji :D . Zkráceně vše nakonec vedlo k Hondě CB 750 Four a pak jsem se dozvěděl, že kámoš bývalého kolegy má Hondu CB 1100 doma a nejezdí na ní, že je ve skvělém stavu a že by mi ji relativně levně prodal, protože je pro něj moc "těžká" a už nejezdí. Začal jsem se zajímat, hledal veškeré informace, napsal jsem pár lidem o jejich zkušenosti a rozjel jsem se na ní podívat.
Vypadala skoro stejně jako CB 750 Four. Jakmile se rozjede, 250 kg mizí. Zkouším esíčka, osmičky a jde to uplně zlehka ! Vyjedu s ní za město a přidám plyn a ten motor je Úžasný ! Od 1800 otáček táhne na jakoukoliv rychlost, tah je přímý a lineární a neztrácí se, motor by točil furt dál. Čekají mne serpenty, tak si říkám, že zkusím sporotovnější jízdu. Podřadím na čtyřku a přidám plyn, adrenalin trochu stoupá. Tak zkusím trojku a podržet otáčky nad 5000, najednou je to bestie a já brousím stupačky i boty a směju se od ucha k uchu. Vím že je to ona, ta pravá pro mne právě teď ! Po dotankování nádrže si počítám kolik jsem ujel a kolik si tak žádá na spotřebě, zvlášť když ji většinu cesty jedu spíš sportovně a další překvapení. I při sportovní jízdě a vyších otáčkách nepřekročím 5,2 l na 100km.
Pár maličkostí bych ji vytknul, ale nic co bych nemohl časem předělat snad až na to že ji chybí šestka. Ne že by ji mašina nutně potřebovala, spíš z ekonomických důvodů na delších cestách a dalnici by se hodila.
Nelituji, koupil jsem okamžitě a už se nemohu dočkat příští motosezony !
Gratulujem !!! Dobre si vybral. Viem o čom píšem. Bude ta tešiť čoraz viac a viac...
Ahoj Miklásek, ještě jednou bych ti rád poděkoval za tvou odpověď, pomohlo mi to v rozhodování Doufám, že se někdy setkáme
Zdareec, tak som rad že to klaplo a že máš radosť Veľa šťastných kilometrov a snáď sa niekde uvidíme
Pekná klasika. Keby som chcel 4vál,už je dávno moja.
Pekná klasika. Keby som chcel 4vál,už je dávno moja.