Prostě cestovní trambus na dlouhé tratě který má kultivovaný motor a luxusní ovladatelnost.
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Výměna za Suzuky GSR 600. Dojmy po nastartování a prvních metrech? Sakra chci cestovní mašinu a ne parník. Omyl chci přesně tento parník. Pohodlné sezení, kompletní nastavení podvozku a vůbec pohoda na palubě tohoto monstra je přesně to co jsem hledal.
Motorku bych doporučil pro - Motorka je určená pro zkušenější a rostlejší jezdce kteří chtějí jezdit dálky a mít opravdu naloženo.
Doplňky na motorce - Výhřevy rukou Oxford, lámací páčky M-style, vyšší plexi, rampa na navigaci, usb a 12v zásuvky, padací rám SW-motech, hlavní stojan SW-motech - další věci budou následovat
Recenze
Výběr nebyl jednoduchý, rozhodovalo se mezi BMW GS, Kawa Versys, Triumph Tiger, Yamaha Tracer a Crousstourer.
Byla možnost se projet na všem a tak jsem také učinil. Tracer je venku jako první, prostě nejméně místa, Tiger druhý jelikož najít pěkný kus je těžké, Versys super ale moooc elektroniky a tak zůstal jen brambor a honda. Těžké, oba stroje jsou opravdu super ale nakonec Honda zůstala na podiu ve finále sama. Používání polských ložisek a bohužel dvakrát zastavení z důvodu přehřátí motoru u Bramboráku byl jasný signál že takhle ne. Byl to fakt boj. A navíc V4 mě více uhranul.
Jízda s Hondou díky kultivovanému motoru je opravdu super, podvozek nastavený podle sebe takže není o čem. Baťůžek si chrochtá místa díky kufrům dost a tak už máme i něco nacouráno.
Jediná vítka směřuje k brzdám které jsou na hraně a mohly by být vzhledem k váze malinko agresivnější ale pancéřové hadice a lepší destičky to určitě vyřeší.
I když to je TOURER, váha a nižší podvozek ho směřují na silnice max lehčí terén, žádná divočina.Teď mě čeká preventivně komplet výměna kapalin a v srpnu dovoléná tak se lépe seznámíme.
super