Vojenská JAWA v původním stavu, s TP, VAPE, nově vylitá nádrž, kryt řetězu je přestříkaný z civilní ( červené ).
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Jawa 350/361: důvod neuveden
První dojmy - Motorka měla po koupi vyrezlou nádrž a tudíž i přes přidaný filtr na hadičce z nádrže byl plný karburátor bordelu. Dále bylo vytahané lanko plynu. Motorka šla nastartovat pouze roztlačením, problém byl v dvou prasklých keramických odporech u svíček. Dále byl při koupi na motorce nesprávný přední blatník ( viz foto ), který se pak úplnou náhodou povedlo sehnat a vyměnit za správný.
Recenze
Po odstranění prvotních závad a výměny 6V elektroniky za 12V VAPE nejsou s motorkou už druhou sezónu žádné problémy. Zvládá i několika set kilometrové vyjížďky.
Tvou motorku dokonale "kazí" dvě věci. Tedy vlastně tři
1/ Páčky přední brzdy a spojky s kuličkami (tenkrát asi moc ne).
2/ Absence kulometného pásu s napáskovanou ostrou municí!
3/ Jako "jedině správný" borec bys měl mít přední parabolu z vojenské Pragy V3S. Ty neměly chromovaný rámeček, nýbrž plechové kolečko umožňující uchycení světelné clony a naši mazáci si na tom ohromně zakládali. Proč, to dodnes netuším, bylo to neskutečně hnusné a po namontování clony to vůbec nesvítilo. Kromě toho tu clonu neměli kam uložit.
Ženijní nářadí jsem takto uchycené na motorce nikdy neviděl ale pokud se chystáš do ruské tajgy, proč ne...
Celkový dojem - perfektní a zasloužená desítka!