Motka s dobrým výkonem a pohodlností na cestování jak silnice, tak i lehký terén
Výška jezdce: 187 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha DT 125 R: důvod neuveden
Yamaha DT 125 X: důvod neuveden
Aprilia RX 125: důvod neuveden
První dojmy - Vysoká, pohodlná motorka, na kterou když sednete, už předem víte, na co je určená. Má 2t spalovací motor, což ve většině otevřených případech vypadá na objem 125 vraždu. Záleží na nastavení přívěry, na výfukovém systému... V mém případě je motorka nastavená tak, jak má být.
Motorku bych doporučil pro - Člověka, který chce dost najezdit, nakládat tomu a projet se po lese :)
Doplňky na motorce - TOPcase, držák telefonu
Recenze
Vybíral jsem 2t cesťák nebo supermoto, nakonec to mezi výše zmíněnými motorkami vybral TDRko. Motka tě nevyklepe ani na polní cestě, ale ani po silnici nebudeš plavat. Odpružení je měkčí, ale né pěnový. Spotřeba je KUR@A vysoká pokud za to taháš, což ani nejde za tuhle bestii netahat. Při mém stylu jízdy like SU-ZU-KI, je kolem 6-7 litry na 100. Jediná věc která mě za 12 tisíc potkala byl teď nejspíš termostat, ale jinak pouze spotřebka. Motorka se cítí doma všude, neztratí se ani v terénu ani na silnici. Dálnice už jí dává dost zabrat, ale taky to umí. Se e mě na ní špatný úhel světel, který se však nechá vyřešit mezi polohou spínače světel a špatná ochrana proti proudícímu vzduchu naproti. Budu řešit delším plexi.
Dobrá motorka na naučení, v dobrém stavu už jich moc není
Kdysi jsem v 16 hledal něco použitelného v 50ccm a jel koupit silniční Aprilii a nakonec přivezl SuperCity 50 a pak v když jsem v 17 udělal papíry na velkou a hledal 125ccm na doporučení, ať se nejdřív naučím na něčem slabším, byla jasná volba buď TDR nebo SuperCity, nakonec jsem měl opět Cagivu, ale tenkrát to byly děsný pily, oddělené mazání, přívěra ...
Užívej ji ve zdraví