Nostalgie a dvoutaktní smrádek
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Psychické omlazení :-)
Motorku bych doporučil pro - Začínající jezdce.
Doplňky na motorce - žádné nejsou, pouze pancéřové hadice. Originál je originál
Recenze
S tímto fungl novým motocyklem jsem v roce 1996 začínal s ježděním na motocyklu a vůbec s děním okolo "motorkářů". Musím s odstupem času říci, že tento stoj byl opravdu hodně nadčasový, design, vychytávky jako tlumič řízení, technika jako taková. Užíval jsem si 7 stupňové převodovky a výkonu. Tyto první verze byly o dost ostřejší než současný stroj, který jsem si z nostalgie pořídil.
Dodnes si vybavuji, jak jsme jeli s tátou na Mistroství světa1997 do Brna. Tím, že nám v té době klekl motor na CBX 750 F vyrazili jsme ve dvou. Táta 100kg+ já nějakých 60 kg + 15 kg batoh. Naše cesta vedla po dálnici D1. Udržovat rychlost 160 km/h, nebyl žádný problém. Problém nastal u 9 ti Křížů...tak už jsem necítil spodní polovinu těla...opravdu cestovní stroj to není
S Cagivou jsem absolvoval závod v Mistroství ČR dragsterů v Týnci a dokázal jsem "pozávodit" kubatury o dost vyšší 400 ccm až na jediný.
Zkrátka závodák jak má být ))
Také mi chybí na závodech ten zvuk a "smrádek". Vždy když navštívím závod v Hořicích tak mé srdce zaplesá.
Krása i po těch letech. Byla to jedna z prvních nabroušených motorek na kterých jsem se svezl. Ten smrad (vůně), ten jekot, ten odpich... nádhera. Ať slouží.
Parádnice s otáčkama zubní vrtačky ?
Na Mitu ve dvou po dálnici ! Hezký !
Hodně pěkný stav Kráska