PROFIL MOTORKY

Honda CB 750 (1981)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník jarkas23
Vloženo 29.10.2020
Aktualizováno 29.10.2020
Zobrazeno 866x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Starý, poctivý kus železa. Původně slabší verze supersportu Honda CB 900 Bold´or, ale nebyla v původním stavu a tak jsem se rozhodl pro přestavbu ve stylu scrambler.

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - Ke koupi motocyklu mě takticky donutil můj kamarád. Šlo o návrat po téměř 20 letech, kdy jsem sedlal Jawu 250, takže pořádný rozdíl ve všech ohledech. Musel jsem si chvíli zvykat, svou roli hrála váha motocyklu 235 kg a s tím související ovládání a brždění. Po přestavbě jsem poprvé vyjel v srpnu 2020 a nyní mám najeto cca 1300 km a můžu říct jen - super.

Motorku bych doporučil pro - Pohodář, který rád jezdí krajinou, nehltá kilometry a nehoní se za rychlostními rekordy.

Doplňky na motorce - Jsem příznivcem jednoduchosti, takže nic jiného, co musí být tam není. Původně jsem chtěl vyměnit výfuk, ale i originální měl tak hezký zvuk, že jsem od toho ustoupil.

Recenze

Na tento typ motocyklu mě navnadil můj kamarád, který si ji rovněž pořídil a navíc další, která byla bez dokladů a rozdělaná s poškozeným motorem. V jeho případě šlo právě o typ Honda CB900 Bold´or. Koupil jsem ji s tím, že prostě seženu nové doklady a postavím ji na ně. Tato představa se následně ukázala jako dost naivní. Sehnat platné doklady v ČR bylo nemožné a tak jsem hledal v Německu. Po několika zbytečných nákupech nekompletních dokladů s rámem jsem sehnal podstatnou část Honda CB750 Bold´or (rám, kola, motor) s platnými německými doklady. Po převozu do ČR jsem ji nastrojil díly, které jsem měl k dispozici, protože jsou vesměs stejné, a přihlásil na české registrační značky. Po několika krátkých vyjížďkách jsem zvažoval co dál a rozhodl se pro přestavbu. Rozhodl jsem se pro styl scrambler. Motorku jsem rozebral a po třech letech usilovného přemýšlení a práce můžete vidět výsledek. V podstatě všechno, krom údržby motoru, jsem dělal v garáži svépomocí, cílem bylo vytvořit si "vlastní motorku" a hlavně vědět jak na ní co funguje.

Po první jízdě jsem byl "veselý motocyklista". Mám otevřenou helmu, a protože to pro mě byl opravdu zážitek, pořád jsem se usmíval :o) V TP je maximální rychlost přes 200 km/h, ale kdo by se s takovou babičkou takhle hnal. Osobně jsem jel max. 120 km/h, jsem kochací typ. Rád jezdím po okresních silnicích a užívám si obzvlášť, když se kroutí. Když bych měl zmínit nějaké zápory, tak já sám žádné nevidím. V recenzích tohoto motocyklu byla zmíněna váha a právě nízká účinnost brzd, ale když člověk jede s rozumem a trochu myslí i za druhé (což motorkář musí, pokud chce přežít), tak to taková katastrofa není. Mezi klady patří určitě masivní zpracování, železný trubkový rám, žádné hi-tec technologie. Spolehlivý a v podstatě jednoduchý motor bez zbytečné elektroniky - otáčky jsem seřizoval na křižovatce při čekání na zelenou.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
abbany
abbany napsal 05.11.20 v 21:12 10b.

supr

Touring_man
Touring_man napsal 05.11.20 v 20:43 10b.

Parádní stroj, 10b. nutnost

Targus
Targus napsal 05.11.20 v 10:19

Po vložení komentu se objevilo moje předešlé hodnocení.
Něco tu neběhá, jak by mělo.

Targus
Targus napsal 05.11.20 v 10:15

Zase jako obvykle nelze známkovat. Admine, co jsem zas podle tebe provedl?

Motka není špatná. Hlavně je železná.

Ti plastoví sršni mi už fakt lezou na nervy.
Co se mi moc nelíbí - sedlo. To aby si jízdy chtivý zájemce nechal okovat zadek, pokud ho napadne jet dál, než do trafiky pro cigára.
A pokud ti brzdí málo dva kotouče na předním kole, pak je něco špatně. Nejsou tam destičky z Polska, nebo tak něco? Přidřený pístek? Nepropouští pumpa?

Rozebrat a hledat chybu. Znovu a lépe.

Pupi04
Pupi04 napsal 30.10.20 v 07:46 10b.

Skvěle, tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu

Více komentářů



TOPlist