Lehka a hodne dobre ovladatelna bestie co chytne za koule
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 650R: vyssi cena a prilis moderni styl
Ducati Scrambler: vyssi naklady desmo servisu a nizsi posed
Kawasaki W800 Street: obavy z jizdnich vlastnosti prilis klasicky motky, uzkych gum a malo zabavy na ceste. Nizkej posed na moji vysku a moc chromu :)
První dojmy - Mel sem obavy z prestupu na silnejsi stroj, ale motka padla okamzite do ruky a zrychleni i ovladatelnost v tockach brala dech. Prvni rozjezd z vedlejsi komunikace byl vlastne nechtenej donut.Tezko vycouvat od koupe :)
Motorku bych doporučil pro - kdo chce retro styl se skvelou ovladatelnosti v modernim kabate, kde nebude muset resit zahrati motorky se syticem, cisteni karbecu apod. je to ideal. Yamaha navic nabizi dalsich 40 stylovych doplnku a jinak je uz dost i dalsich alternativ na netu jak motorku vylepsit.
Doplňky na motorce - Kufry Givi MT 501, padaky bocni noname, padaci kryty na osy - obe vidlice noname, bocni custom made panely Faster Sons na prikryti techniky - brzdova nadobka apod., stit Dart Piranha Black, prodlouzeni bocniho stojanku, custom vicko brzd. kapaliny a oleje. Ochrana displeje cirou folii. Kryt chladice a pod svetlem XSR no name.
Recenze
Po prvni motorce Yamaha SR 250 jsem vedel, ze chci dvouvalec. Puvodne jsem chtel Cafe Racer, potom sem zmoudrel a chtel Scramblera a nakonec se dival na klasicky motorky od Kawasaki W800 ktery proste vypadaji nadherne. Chtel jsem neco, na co se budu v zime chodit koukat do garaze a kochat se designem :) S ohledem na to, jak se tyhle stroje chovaji na silnici a u Triumphu na zastaralost konceptu jsem zvolil moderni techniku v retro kabatku. Yamaha XSR 700. Vybral jsem ji taky kvuli motoru CP2, ktery ma krasnej chod bez vibraci oproti jinejm dvouvalcum, co sem zkusil. Na WIKI: Díky přesazení ojničních čepů o 270° (Crossplane) připomíná charakter motoru spíše V-Twin než klasický řadový motor, což se projevuje i charakteristickým zvukem. Vibrace, způsobené nepravidelným pohybem pístů motoru, jsou sníženy vyvážením hřídele.
Chtel jsem to na cesty do prace, obcasny projizdky i s delsim cestovanim casem. Neni to uplne idelani cestak kvuli tvaru a mekkosti sedla, clovek furt sedi pomerne nizko, neni stit a celkove neni moc prostoru kam co davat. Takze jsem poridil stit, kufry bocni Givi MT 501 a QBag a chystam se na prvni delsi vylet po CR. Zatim najeto asi 700 Km od koupe v cervnu.
Udelanej prvni servis u Yamaha s vymenou oleje, filtru, chladici kap. a brzdovky ve 1300 Km. Nejlip se motorka urcite citi na okresce kde je jako doma...rychly stridavy zatacky primo zboznuje, jak je lehoucka, tak se rychle preklapi. Co nema rada jsou dalnice...rychlost nad 130 uz bez stitu neprijemna a motorka se obcas pri predjizdeni kamionu zavlni, ale taky sem to zvladl. Se stitem trochu lepsi, ale furt to neni cestak, takze se clovek musi nalepit na nadrz aby to s nim tak nelomcovalo furt. Pomalu si motorku vylepsuju k obrazu svymu doplnkama jako napr. panelu Faster Sons od pani z Thajska, co je dela laserem v tovarne po praci, anebo dalsima laserem vyrezavanyma dilama z Aliexpresu co maj kupodivu dobrou kvalitu.
At slouží
Nádhera