Triumph Rocket III Classic (2006)

Vlastník Maršo
Vloženo 20.6.2020
Aktualizováno 20.6.2020

Tahle motorka si na nic nehraje, ta je ...Rocket...

Yamaha V MAX: Pro spolejezdce to na dlouhé cesty není to pravé

První dojmy - Těžká, člověk si musí dvakrát rozmyslet, kde zaparkuje, to je všechno zapomenuto když už jede, Jede tak, jak má motorka jet, není to žádný uřvaný vibrátor, je to ta motorka, která po přidání plynu vytvoří úsměv od ucha k uchu

Motorku bych doporučil pro - Kvůli manipulaci na místě a případnému parkování není pro subtilní lidičky..

Doplňky na motorce - Byla k ní spousta doplňků..boční brašny, zadní brašna, zesilovač a repráky s aux, velké plexi s deflektory kožený potah nádrže, padáky přední, zadní, plotny přední zadní, sedlo s opěrkou jezdce i spolejezdce ..nastavitelná ..vyhřívané hefty, vypínač světla, palivoměr, hodiny..přídavné světlo...metrák jsem toho sundal a nechal jen zadní boční kufry.

Po delší pauze nemotorkaření mě bylo líto se dívat na moto hadry ve skříni a jelikož mám přes pět křížků a na každou jízdu jako spolujezdce manželku, hledal jsem něco na cestování. Enduro u mě už v minulosti bylo, tak jsem se rozhodl pro něco jako Harley VRSCDX, no prošel jsem jich spoustu, pro tuhle motorku je třeba nadšení, harlejář ze mě asi nebude. Pořád jsem měl v živé paměti svoji bývalou Yamahu R1, starou karburátorovou, pak se mi zdálo, že nic nejede, tak jsem ještě pokukoval po V-maxovi, to zas nebylo nic pro manželku na deší cesty...Tak jsem si říkal, no co, koupím zase enduro, nejlíp Triumph Tiger 1200, kouknul jsem, jestli ho někdo neprodává jetý přes servis výměnou za nový a vyskočil na mě Rocket. Byl za dobrý peníz, servisovavý poctivě, bez škrábance, jel parádně, přístup prodávajícího bezva, tak bylo rozhodnuto.
O rocketovi toho bylo napsáno moc, jede to fakt ukrutně, člověk se musí hlídat, aby něco nepřepálil, fyzika je u téhle motorky sakra poznat hlavně při brždění, ne, že by brzdy brzdily špatně, ale ty čtyři metráky mají prostě setrvačnost. Přidání plynu na výjezdu ze zatáčky se studenou gumou znamená drift a konec blbnutí. Do zatáček se motorce moc nechce kvůti té šílené zadní gumě ale umí to, není problém stupačkou škrtnout. No a cestování ve dvou pohodička... nádrž velká, žere to prd, pohybuji se někde okolo 6l, když tomu víc dávám tak 6,5, vibrace žádné. Je to snad první motorka, kde brzdím i zadní brzdou.
Motorka má zvláštní zvuk, připomíná mi to traktor Kirovec :), možná , že mu dopřeji nějaké laďáčky nebo aspoň bybass katalyzátoru, má dlouhou jedničku, občas mám pocit, že je to dvojka..asi je to tím, že je to pětikvalt a ty rychlosti jsou natáhlé. Na pětku motorka zrychluje od šedesáti do dvoustovky naprosto úžasně, krouťáku je dost a dost, pak docela nesmyslně zazáhne omezovač při GPS-kových 196. Sere mě jen to, že vím, že tam je, při běžném ježdění je to stejně fuk. Ještě pomýšlím o výměně zadních tlumičů za měkší, závodit na motorce nebudu a pro cestování po okreskách nám nastavené předpětí na minimum a trošku by to ještě kvůli spolujezdci chtělo, novější Rocket od 2013 má tlumiče udajně měkší..Samé prkotiny, celkově je to parádní motorka.

cendows
cendows napsal 09.03.22 v 00:34 10b.

Nadherny stroj! . Uz vim, o cem pises

rade35
rade35 napsal 24.06.21 v 16:21 10b.

super stroj snad se jednou k němu dopracuju také ...at to šlape

kittiwake
kittiwake napsal 01.03.21 v 18:54 10b.

Wow, Rocket. To musi byt mazec :) Krasa.

RoSmi
RoSmi napsal 27.06.20 v 22:02 10b.

Nádhernej kus stroje Já to mám ale obráceně, v 21 jsem měl prvního choppera/cruisera. Momentálně se mi blíží taky 5. křížek, ale šel jsem do sportovnějšího naháče . Sice to není žádnej nadupanec, ale pro mě akorát... Užívej.

NXram
NXram napsal 24.06.20 v 10:48 10b.

super netuctová motorka v krásném barevném provedení , kterou si stejně jednou koupím i když ji vlastně vůbec nepotřebuji asi jako mého Maxe
Věřím, že sílu i respekt má jako tebou přirovnávaný K-700
Omezovač určitě půjde vyřadit a naprosto ti rozumím, proč ti vadí ...
Užívej ji ve zdraví a s rozumem