Motorka na cestování a pro cestovatele, když chceš jezdit daleko a nechceš u toho ležet.
Výška jezdce: 170 cm
První dojmy - Motorka poměrně veliká, trochu těžká a spousta věcí na ovládání, které je sice intuitivní, ale je trochu hloupé se s tím seznamovat na první cestě. Vzpřímený posez a přitom dosáhnu na řídítka, paráda a pozitivní změna. Kde zaparkuju a vejde se do garáže?
Motorku bych doporučil pro - Pro polykače kilometrů, který nemusí do terénu.
Doplňky na motorce - Tady není co doplňovat, má všechno. Nechal jsem přešít sedlo, ale to byl spíš pokus o maličké snížení.
Recenze
Po mých zkušenostech se Suzuki GSR 600 a BMW R 1200 ST jsem věděl, že chci přesně tuhle motorku, páč jsem s oběma byl ve Švýcarských Alpách a na obou mě bolela záda. Na této mě nebolí nic. To jsem tak nějak tušil, že tomu tak bude a je.
Motor přede jako kotě, žádné vibrace, žádný řev a při přesunech z místa na místo to poměrně odsýpá. Brzdy brzdí, ale to předpokládám, že u takto těžké motorky a s takovým motorem prostě dělat musí. V Alpách v pohodě, stačí podřadit. Podvozek mě překvapil, páč jsem čekal větší pohodlíčko, když to má tři režimy. V podstatě moc nepoznám rozdíl, ať si na české silnici nastavím cokoliv, páč to pořád drncá. Budu se muset zeptat v servisu, zda to nejde přenastavit. V zahraničí (Německo, Rakousko, Švýcarsko) všechno v pořádku. Jel jsem i se spolujezdcem a trochu si stěžoval, že na něho fouká. Je pravda, že proti předchozím motorkám, sedí spolujezdec dost vysoko. Alespoň něco vidí. Úložný prostor je maximálně velkorysý a na týden cestování naprosto v poho, tomu se asi nikdo divit nebude.
Když jsem motorku koupil, tak měla najeto okolo 40K. Dělala zajímavou věc a to vibrovala při vysokých rychlostech nahoru a dolu. Jasně, to jsou gumy, tak šup tam nové. OK, zkusíme. Motorka se celá rozvlnila, jako ryba ve vodě. Dost o hubu, ale zkoušeno na prázdné široké silnici, takže to dobře dopadlo. Do 140 OK, ale nad - ryba. Že by špatná nová guma? Nikoliv, pravá příčina byl čep na řízení, který se hýbal dopředu a dozadu o několik milimetrů. Opraveno v Inveltu a vše jak má být. Ještě mi odešel ventilek, který měří tlak v pneu. Bohužel odchází baterka, která se nedá vyměnit, takže nový za 3,5K nepotěšil. Tedy potěšil, nepotěšilo ho platit. Nejsem žádný domácí kutil, možná že někdo šikovný a znalý umí vyměnit baterku.
Motorka je to jednoznačně na dlouhé cestování a to pokud možno po civilizovaných silnicích, potom je všechno v pořádku a na svém místě.
Parádní koráb, ať slouží.
Ahoj, já jsem se v těch baterkach šťoural taky a ačkoli jsem je vyměnil a vše dal dokupy. Senzory stejně nefungovali... Proklepnul mi je kamarád v BMW tím měřákem přímo přede mnou a byly mrtvý
Jinak motorka ti bude dělat radost... Možná časem servisní náklady a váha...
trošku tam zašťouráš odlamovákem,vyndáš baterie,dáš nové,přiletuješ zarovnáš silikonem a je to.Takové samo domo ale stojí to jen nákup baterií a hlavně to fungule.jinak samozřejmě super strojek tak ať ti dobře jezdí.
Parádnice